3 תשובות
לפני שעושים חיסון צריך לעשות בדיקת דם כדי לבדוק אם החיסון שעשית כשהיית תינוקת עוד משפיע (יש לי חברות שעוד היו להן נוגדנים) ואם לא איזה מינון צריך לתת (אני הייתי צריכה חיסון 1, יש כאלה שצריכים 3) בגלל זה צריך להתייעץ עם הרופא.ת משפחה..
את צריכה קודם כל ללכת לרופאת משפחה ולבקש ממנה אישור לבדיקת דם לנוגדנים לצהבת בי, לעשות אותה ולחזור אל הרופאה עם התשובות.. היא כבר תגיד לך מה את צריכה לעשות
שואל השאלה:
החיסון כואב?
אם אמרו שצריך לעשות תעשי, חיסון זה לא כזה נורא, תנוחי אחר כך