5 תשובות
טטנוס, צהבת בי זה כלום.
לפחות ככה זה היה אצלי.
לפחות ככה זה היה אצלי.
טטנוס לפי מה שזכור לי, גם לא כזה נורא... פשוט השריר כואב כמה ימים אחריי.
טטנוס, אבל לא כאב, פשוט היד קצת כאבה אחרי, לא משהו רציני בכלל
שואל השאלה:
והצהבת לא כאבה אחרי?
והצהבת לא כאבה אחרי?
אנונימית
וואו טטנוס ממש הרדים לי את היד לכמה ימים הצהבת רק ל10 דקות רבע שעה מהדקירה וזהו
באותו הנושא: