4 תשובות
+1 ^
אנונימית
אין יתרונות אין חיסרונות יש אותך שמחליטה אם באלך או לא
דיי לסבך הכל
דיי לסבך הכל
שואל השאלה:
אפשר להיות נחמדה כמו זאת שמעלי במקום לכתוב משהו כמו הראשון^^^
אפשר להיות נחמדה כמו זאת שמעלי במקום לכתוב משהו כמו הראשון^^^
אנונימית
אנשים יכולים לראות אותך יותר מאשר פעם ב.. בסטורי וזה גם כיף כזה את דיי מדגמנת את עצמך כאילו שיש לך מותג אופנה משלך ואת מחליטה על הכל זה נחמד וכיף ואני ממליצה ממש
באותו הנושא: