4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אומרים שזה פדיחה
אבל אומרים שזה פדיחה
אנונימית
אין לי אינסטגרם בגלל שאני מוצאת את זה דבר שיגרום לי לאובססיה ולחץ מסתם חר* אז כן . אני לא רואה יתרונות בלהעלות תמונה :]
לא, גם אני מעלה רק בשביל זיכרון ולא ללייקים וזה
זה לא משנה מה אומרים, זה משנה מה קורה בפועל.
לי יש אינסטגרם, אפס תמונות(יש תמונת פרופיל) ויש לי איזה 60 עוקבים... ואני לא מעלה כ ל ו ם ורק ממשיכים לעקוב אחריי
לי יש אינסטגרם, אפס תמונות(יש תמונת פרופיל) ויש לי איזה 60 עוקבים... ואני לא מעלה כ ל ו ם ורק ממשיכים לעקוב אחריי
באותו הנושא: