5 תשובות
גם אני לא רואה, זה כזה טיפשי לדעתי.
פעם ממש אהבתי את זה ועכשיו אני לא מוצאת סיבה להעלות
יתרון גדול בעיני שאפשר לשתף דברים ולנצור את הרגע עם חברים ושזה יישאר איתכם. יתרון נוסף זה לשתף מלאכות שאת עושה, יתרון נוסף זה גם לטפח דימוי עצמי וקבלה עצמית. זה אחלה של דבר.
כשאני מעלה תמונה זה סתם בשביל להנציח את הרגע, כי אני אף פעם לא מוחקת תמונות, יש כאלו שסתם מעלים כי כיף להם
וזה לא שאני מעלה כל יום למשל אני חא העלתי מפורים
וזה לא שאני מעלה כל יום למשל אני חא העלתי מפורים
גם אני לא
באותו הנושא: