6 תשובות
לא אכפת לי ממש
זה מציק שנכנסים לי לצלחת
אל תסתכלו לי בצלחת שכל אחד מתרכז במה שהוא אוכל והיה טוב
וואלה לא אוהבת אותם שכל אחד יאכל מה שבאלו
בתור צמחונית שרוצה להיות טבעונית, להידחף זה לא בסדר. טבעונות אמורה לבוא מרצון וזה לא יקרה אם את.ה תרגיש.י שנדחפיםות לך.
שהם בסך הכל עושים את זה כי מאוד אכפת להם מבעלי החיים ומנסים למנוע מאחרים לפגוע בהם .. אני בטוחה שגם אם אתם הייתם רואים מישהו עושה משהו שפוגע בבעלי חיים שאכפת לכם מהם ולדעתכם זה לא בסדר הייתם מנסים לשכנע אותו לא לעשות את זה
אנונימית