8 תשובות
אני גם מאוד רוצה (14) אשמח לתשובות =)
לכי לרווחה
אנונימי
לצאת לריצות זה משחרר
אנונימית
שואל השאלה:
לא די כבר נמאס לי מהמשפחה שלי
אינלי חברות בחור שאני גרה בו ואני פשוט חיבתת לראות אנשים
באלי ללכת לפנימיה או משהו
אנונימית
אתם יודעים שמוסד סגור זה מקום שרע להיות בו נכון? פנימיה טובה עולה כסף פנימיה טיפולחת זה ממשרד הבריאות ןלשם אתם לא רוצים להגיע
שואל השאלה:
לא אכפת לי פנימיה טיפולים או מוסד סגור
איך מגיעים לשם?
אנונימית
מה הבעיות הדיוק שלשם את רוצה לעבור שמעי זה מקום גרוע גרוע גרוע