6 תשובות
זה בתוך דפדפן? אם כן תוכלי ללכת ל3 נקודות ושלא תקבלי התראות יותר ולחסום
עם זה דרך גוגל תעדי זה ריסאט בהגדרות ועם זה בטלפון אז את צריכה למצוא תאפליקצייה בקבצים(וזה דיי קשה) אז ממליץ לך פשוט לגבות את כל מה שיש לך בטלפון ותעשי ריסטארט לגמרי לטלפון
תאפסי את המכשיר
^בואי אל תגזימי.
יש דרכים יותר פשוטות.
יש דרכים יותר פשוטות.
תנסי להוריד אנטי וירוס לפלאפון
אנונימית
שואל השאלה:
אני אנסה בבית להכנס לאיי קלאוד מהמחשב, אעדכן אם הצלחתי חחח
אני אנסה בבית להכנס לאיי קלאוד מהמחשב, אעדכן אם הצלחתי חחח
אנונימית