5 תשובות
כן, למה לא
לא תמיד זה טוב
בלאגן זה הסדר הטוב ביותר.
אם היא אוהבת את הבלגן אז לא כי זה לא ישמח אותה אבל אם פשוט אין לה כוח לסדר אבל בא לה אז כן למה לא
אממ, באופן כללי כן אבל יש לי רק הסתייגות אחת.
לפעמים אנשים מבוגרים מתקשים להתרגל לשינויים פתאומיים בסביבה האישית שלהם, יש כאלה שאפילו סידור של הבית יכול מאוד להפתיע אותם.
את מכירה את סבתא שלך יותר טוב ממני, אז אם לדעתך היא לא כזו, לכי על זה.
בטח