2 תשובות
להתקשר למשרד הבריאות ולעדכן אותם תגידי שיש לך תסמינים יביאו לך בדיקה . יותר מזה כל מי שבאת איתו במגע מחוייב בידוד לדעתי גם
אני מציעה לך להכנס עכשיו לבידוד לבד,14 יום מאז שנפגשת איתה. לא לצאת מהחדר בכלל. תגידי גם להורים
באותו הנושא: