11 תשובות
בעד. כל עוד זה תורם ומעלה את הביטחון עצמי,ושכל אחת ואחד יעשה מה שטוב לו
שיעשו מה שבא להם
שמי שרוצה וזה עושה לה טוב אז שתהנה
שמי שזה עושה לו טוב שיעשה מה שהוא רוצה. אין לי ממש דעה על זה אבל אישית בחיים לא הייתי עושה, אני מעדיפה טבעי
שאם מישהו רוצה לשנות משהו בעצמו שהוא לא אוהב אז למה לא? כל אחד שיעשה מה שטוב לו.
שאם יש לבן אדם את האופציה "לתקן" משהו אצלו שהוא היה לא בטוח לגביו אז זה ממש בסדר ואין עם זה שום בעיה
בעד שיעשו מה שטוב להן ואם הן לא שלמות עם הגוף שלהן זה פתרון סבבה
שאנשים יעשו מה שבאלהם, ואם זה גורם להם להרגיש יותר יפים ובטוחים בעצמם אז אני עוד יותר מחזקת.
לא בעד ולא בנגד
אני לא כל כך חושבת שעל כל דבר קטן צריך לעשות ניתוח בוטוקס כי זה לא תמיד מיפה הפך רק אם ברמה שצריך באמת אז יכול לעזור לבן אדם להיות שלם עם עצמו ולאוהב את עצמו ...אין צורך לשלמות ועל כל דבר לעשות בוטוקס וניתוח במקום לשפר את הפנימיות
מזעזע בעיני, המרדף אחרי הנעורים הנצחיים! אני מכירה הרבה מאוד אנשים שאיבדו תחושה בפנים ונראים עכשיו כמו סוגים של אריות. גועל נפש ביעינ. איבדו צלם אנוש. עשירים בעיקר עושים את זה כי סמל לסטטוס ועושר. זה לא נראה טוב