2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה! איך הצלחת להבין את הכל? יש לך מדריכים טובים לתת? :)
תודה רבה! איך הצלחת להבין את הכל? יש לך מדריכים טובים לתת? :)
תחפשי ביוטיוב שמות של אפקטים שאת רוצה ללמוד, ככה תוכלי להבין את התוכנה טוב. אפילו basic transitions להתחלה.
אני עורכת אדיטים באפטר אפקטס, אז אם יש לך שאלות את מוזמנת לפנות אליי תמיד :)
אני עורכת אדיטים באפטר אפקטס, אז אם יש לך שאלות את מוזמנת לפנות אליי תמיד :)
באותו הנושא: