התחברות
הרשמה
למבינים ב-After Effects...
אני רוצה להזיז דמות על גבי תמונה ב-Ae כלפי מעלה.
איך אני יכול לעשות שהתזוזה כלפי מעלה תהיה חלקה? (smooth)
20 ביולי 2019, 23:19
After Effects
תשובה אחת
תנסה לסמן את הkeyframes של הposition ולהפוך אותם לease ease (בלחיצה על f9). אתה יכול גם לשחק עם הגרף (רצוי value graph לתנועה חלקה יותר).
S
Self
באותו הנושא:
16GB זיכרון זה מספיק בשביל after effects או שעדיף 32?
כאלה שיודעים לערוך ב-after effects ויכולים לעזור לי?
8700K ו1060 זה טוב בשביל Adobe after effects?
התוכנה after effects לעריכת סרטונים היא לאייפון או אנדרואיד והיא חינמית?
מה יותר תקין? after school/after the school ?
מישהוא פה מבין ב After Effects ?
איפה הכי כדאי ללמוד after effects באינטרנט?
אפשר להוריד adobe after effects cc 2017 בחינם?
יש מישהו שממש מבין ב-After Effects ויכול לעזור לי במשהו?
יש פה מישהו שיש לו את התוכנה במחשב after effects?
אני עורכת ב after effects