9 תשובות
וואו זה כזה מוזר לחשוב על זה ככה.... אני ליטרלי מתבגרת הופכת לנערה בתוך הקורונה. ... יואו זה מוזר
חח מה יקרה?
הרבה וואו
קרה הרבה שיט זה בטוח
חחח, יותר מידי.
קשוח. אצלך?
קשוח. אצלך?
שואל השאלה:
גם אצלי כלום
גם אצלי כלום
אנונימית
וואלה כלום
הרבה! אצלך?
כבר חגגתי שנה לקורונה, לפני חודשיים כשזה התפרץ בסין...
בכל מקרה הייתה אחלה שנה, השתפרתי בדי הרבה מובנים
בכל מקרה הייתה אחלה שנה, השתפרתי בדי הרבה מובנים
באותו הנושא: