9 תשובות
וואו זה כזה מוזר לחשוב על זה ככה.... אני ליטרלי מתבגרת הופכת לנערה בתוך הקורונה. ... יואו זה מוזר
הרבה וואו
קרה הרבה שיט זה בטוח
חחח, יותר מידי.
קשוח. אצלך?
שואל השאלה:
גם אצלי כלום
אנונימית
וואלה כלום
הרבה! אצלך?
כבר חגגתי שנה לקורונה, לפני חודשיים כשזה התפרץ בסין...
בכל מקרה הייתה אחלה שנה, השתפרתי בדי הרבה מובנים