13 תשובות
אכן
שואל השאלה:
זה אומר עוד הפעם הסגר ?
אנונימי
כן עלינו שלב במשחק
עכשיו הוסיפו עצים שצריך להתחמק מהם
יש האומרים שכן ויש האומרים שלא
אני אחת מאלו שכן מאמינים
אין דבר כזה קורונה 1 וקורונה 2. "קורונה 1" אף פעם לא עצרה מהרגע שהיא התפרצה פה. זה שאנשים היו שאננים זה עניין אחר
שואל השאלה:
מה אם אין דבר כזה, אז למה אומרים "בתחילת בקורונה..." "מאמצע הקורונה התחלתי..."
אנונימי
לא, רק הגדילו את מספר הבדיקות.
אנונימי
לא הבנתי אותי. אני התכוונתי שמהרגע שזה התפרץ בישראל, היו עליות וירידות בקצב ובכמות ההידבקות, אבל זה לא אומר שהייתה הפוגה. אז אני חושבת שלא נכון להגדיר את מה שקורה עכשיו "הגל השני" כי הגל הראשון למעשה לא נפסק אף פעם
ודווקא בזמן הירידה התחלואה היה צריך להיזהר יותר. להמשיך את הסגר כמה שצריך ושהמדינה הייתה מסייעת כספית לכולם. עכשיו אנחנו ניתקע עם המצב הזה לפחות עד שיהיה חיסון, ומי יודע אם הוא יהיה אפקטיבי בכלל ולא יהיו עוד גירסאות לנגיף הזה שיתקפו אותנו בשנים הבאות.
שואל השאלה:
אבל זה לא בטוח שיהיה חיסון...
אנונימי
i rest my case