14 תשובות
צוחקים עלינו בעולם על כל הסיפור שקורה פה
אז כן המצב לא משהו בלשון המעטה.
על הפנים
אפילו באירן המצב יותר טוב
עשו מעשה גרוע כשבחרו להחזיר את הבתי ספר ואת הכל. זה רק דרדר את המצב
שואל השאלה:
טוב זה היה ברור^
אנונימית
אנחנו בין המדינות הכי בטוחות מקורונה
כן כן תמשיך להמציא דברים
מי עשה מינוס
אפילו באירן המצב יותר טוב מכאן
המצב באיראן גרוע מפה פי מיליון
למרות שאני חיב להגיד שאירן מתמודדת טוב עם הנגיף
מספר חולים מאומתים 250k וכל יום עוד 2000 אני לא ממציא הרגע בדקתי באינטרנט הם לא מתמודדים טוב עם הנגיף בכלל
בישראל 600 חולים ביום גג
כן ? בןא אני רוצה לראות מי צחק שלח קישור נו אתה שוב ממציא
לא פותחים גבולות לכל מדינה זה לא רק ישראל
רוב מדינות אירופה ארצות הברית וישראל