10 תשובות
זה ממש קצת
מה נסגר עם השאלות צומי האלה...
זה כמעט כלום
אנונימית
כן מה אני אגיד לך תרעיבי את עצמך זה יותר מידי
אני צינית
אחותי הרי גם את וגם אני יודעות שזה כלום תפסיקי עם השאלות האלו
אני צינית
אחותי הרי גם את וגם אני יודעות שזה כלום תפסיקי עם השאלות האלו
שואל השאלה:
בשבילי זה לא כלום , ושאלתי שאלה פשוטה כמה קלוריות זה לא ביקשתי שתיתנו לי חוות דעת על מה אני אוכלת
בשבילי זה לא כלום , ושאלתי שאלה פשוטה כמה קלוריות זה לא ביקשתי שתיתנו לי חוות דעת על מה אני אוכלת
אבל עדיין קיבלת (:
לא יודעת 200 אולי 250 תלוי בכמות של האורז והחלב הסוכר
pick me alert
את צוחקת עליי שאת קוראת לזה הרבה מאמי אני אכלתי היום רוגלך חמש קוביות שוקולד לזניה (לא שלמה פרוסה) קפה ועוד . את צריכה לאכול מינימום 1200 קלוריות ביום אם לא גם אם תאכלי חסה כל החיים שלך עדיין תשמיני כי ידפק לך המטבוליזם.
אכלת בערך 420 קלוריות אולי וכנראה שפחות
באותו הנושא: