5 תשובות
שזאת דרך האמת (אם מדובר ביהדות), וזה מה שיביא אותנו לעולם הבא (קיום התורה ומצוויה), ורק ככה אנחנו מקיע ליעוד שלנו בעזרת ה' יתברך (לשמור תורה ומצוות).
אנונימי
אני חושבת שחגים מעבר לסמלים המשותפים ולתפילות וכאלה - יש בזה איחוד קהילתי של משפחות, יש מטעמים לכל עדה ויש הזדמנויות משמעותיות לחזק את הקשרים המשפחתיים בדרך קולינרית, חברתית ודתית כאחד. אני חושבת שהילדים שלי מטורפים על החגים בגלל שזה נותן לנו הרגשה של ביחד, הרגשה שאנחנו חלק ממסורת גדולה וארוכת שנים ושגם אנחנו חולקים אותה עם אנשים שאנחנו אוהבים
אין חיסרון ביהדות
יתרונות זה הכל
יתרונות זה הכל
בעיקרון חגים ומסורות ממש תורים לאחדות העם תחת הסמלים שלה והחגים שלה וכו'
היתרונות הן שזה נותן אחדות לעם ומשהו שמייחד ושהוא רק שלכם, באמונה זה שיש לך למי להודות על כל מה שקורה לך ולבקש
באותו הנושא: