9 תשובות
את הראש
לא אכלתי כלום
ביצת עין כזאת חפה עם ירקות משו פוטוגני אבל רק בשבת בשאר השבוע זה רק קורנפלס
קורנפלקס חחח, אין לי כוח להשקיע
לחם עם גבינה לבנה
אכלתי סושי
שקשוקה