8 תשובות
בדרכ אני לא אוכלת בבוקר ._.
מלאווח/סבאיה
בורקססס
ג'חנון בנוהל
אני לא ערה בשבת בבוקר,
בצהריים אני אוכלת קורנפלקס עם חלב
גחנון קל
את אותם הדברים אבל לאט
סתם חח אממ אני תמיד שותה שוקו לרוב (עכשיו אני חולה אז לא)
גחנון