9 תשובות
ג'חנון
חביתה, אצלי זה המאכלים הרגילים שלי כאילו זה יום רגיל
מה שמתחשק לי,לרוב זה טוסט כי אני חסרת כוחות
ממש בבוקר עוגה / קרואסונים
אחרי איזה חצי שעה ג'חנון וביצה
אחרי איזה חצי שעה ג'חנון וביצה
גחנון
כלום
אני אוכלת רק באיזה ארבע חמש
יש פעמים (היום) שאני אוכלת רק ערב (שבע כזה)
אני אוכלת רק באיזה ארבע חמש
יש פעמים (היום) שאני אוכלת רק ערב (שבע כזה)
גלידה או מלפפון או לחם שרוף יבש
בתיאבון לכולם
גחנון