18 תשובות
את לא חייבת להיות נועזת ואמיצה
אומץ ולהיות נועזת לא אומר רק לעמוד על שלך
לחיות על הקצה זה לא בהכרח דבר טוב זה לא אומר לצאת למועדון
זה אומר לעשות דברים שישימו את חייך על הקצה את באמת רוצה להיות שם?
עמוד שדרה וביטחון עצמי זה דבר שנבנה ברגע שאת מבינה שאין לך סיבה להיות חסרת ביטחון כי את מושלמת ופשוט להאמין בזה לא רק לומר את זה לעצמך את באמת תהיי ככה והביטחון שלך יבנה לאט לאט עם אמונה עצמית
אנונימית
הכל טוב, זה מצוין שיש לך את זה כי זה מעורר מודעות עצמית ופחד הוא שיקול לפני שקופצים מהגג... ואני גם מסכימה עם אנונימית
שואל השאלה:
יש כמה דברים שאני צריכה:
- לדעת שאני שווה
- לדעת שיש בי את היכולת להנהיג ויש לי את העמוד שדרה הזה
- לא לפחד מכלום, אומרים לי משהו (גם אם הוא מפחיד אותי רצח), לעשות אותו
- לאמר מה שמתחשק לי ומה שעל הלב שלי
- להיות דומיננטית יותר
- להרגיש בנוח עם אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
^^נכון אבל זה מציק לי נורא העצמי שלי חוסם אותי מכל כך הרבה בחינות אני רוצה כבר לצאת ולצעוק ואני רוצה לעשות כל כך הרבה דברים שאין לי אומץ לעשות
אנונימית
לדעת שאת שווה זה את עם עצמך זה עבודה עצמית כמו שאמרתי
יכולות הנהגה אין לכל אחד אם את לא בטוחה בהם תעבדי עליהם ככה תהיי בטוחה שאת יכולה להנהיג
לא לפחד שוב זה עבודה עצמית אבל לא דבר רע פחד מונע מאיתנו המון דברים מסוכנים
לומר מה שמתחשק לך זה כבר ביטחון עצמי לדעת שזו הדעה שלך ומי שרוצה יכול לקבל ומי שלא לא יקבל ויעשה עם זה מה שהוא רוצה
דומיננטיות זה לשדר ביטחון שאת מגיעה לאנשהו שירגישו נוחכות
אנונימית
עם כל הכבוד; זה שאומרים לך משהו ואת עושה אותו בלי שאלות, זה כש*אין* עמוד שדרה...
שואל השאלה:
אז איך אני עושה את העבודה העצמית הזאת?
ואיך לשדר ביטחון?
אנונימית
פשוט אל תשימי על הדעות של אחרים ותיהיי עצמך:)
שואל השאלה:
^^^^לא התכוונתי לזה בצורה הזאתי סתם נתתי דוגמא אני אערוך
אנונימית
את צריכה להכניס לעצמך לראש שאת טובה את יפה את חזקה ולהאמין בזה שתקומי בבוקר ותדעי לקבל גם את הדברים הפחות טובים לומר בסדר אני ככה וככה אבל זה עושה אותי מי שאני ואם אני לא מרגישה בנוח עם זה אני אטפל בזה אני אעבוד על עצמי עד שאגיע ל 100% שאני יכולה להוציא מעצמי
לשדר ביטחון זה ביטחון אני לא חושבת שאפשר לשדר ביטחון כשאין לך אחד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי על דעות של אחרים אני לא שמה, אבל להיות עצמי זה אתגר אני לא יודעת בכלל מי אני מה אני ואיך אני אמורה להתנהג בעולם הזה
אז איך אני אמורה להיות עצמי
אנונימית
תגלי את עצמך
מה את אוהבת
איך את אוהבת שתדעי מי את את תדעי מה לשדר לאנשים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אז איך להשיג אחד כזה?
אנונימית
שוב עבודה עצמית
להאמין בעצמך לחשוב שאת ואו לדעת שאת ואו
שאת אישה חזקה שאת יכולה לעשות כל מה שתרצי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^תודה אקח לתשומת ליבי (:
אנונימית
בכיף אהובה מקווה שעזרתי
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה (:
אנונימית
אז תגידי לעצמך שאין שום בושה בלברר מי את ומה את וכו' ובאמת תחקרי את הדברים שאת אוהבת לעשות/להיות או לא ותחליטי לעצמך איך את מעצבת את עצמך:)