4 תשובות
תצאי למסדרון face the fear
ותראי סרטי אימה
שואל השאלה:
זה רק יגרום לי לפחד יותר ביום יום^
אנונימית
שאני הייתי קטן בערך בן 9 10 יצא צעקה 4 ומתתי מפחד לא ישנתי בלילות כל מקום שהלכתי הופיע הטריילר של הצעקה או פוסטרים של הסרט, מאז התחלתי לראות סרטי אימה וסדרות אימה מצד אחד אני לא מפחד יותר מצד שני נהייתי די פסיכופת בקטע הזה(ראיתי את הסרטי אימה היותר מוזרים והזויים עם הכמויות דם המטורפות והקטיעות איברים וזה לא כזה מזיז לי) אז תעשי את זה כדי לא לפחד מקסימום תהיי פסיכופתית זה לא הרג אף אחד עד היום
גם אני ככה זה לא קשור לזה שאת פחדנית אני כמוך בלילה אבל רואה סרטים מפחידים וכו
תנסי להתגבר ולהגיד לעצמך שאין לך ממה לפחד