20 תשובות
בגלל סיבה דתית
כי סילבסטר היה רוצח יהודים
כי סילבסטר שנא את היהודים ובסילבסטר הוא אמר שאמר לעשות מעשי גנאי ליהודים ( רצח, מכות , אונס וכו) אין לזה הוכחות חותכות אבל על פי הרבה עדויות זה מה שהיה
מבחינה דתית, מוסרית...כמו שלא תחגוג את חג הקורבן
כנראה מסיבה דתית
כי אנשים לא יודעים לתת מספיק הוכחות לזה שסילבסטר רצח יהודים, הם מסתפקים בעדויות שגם זה בקושי.
לא הייתי אומר שהוא רצח יהודים כי זה לא נכון..
פשוט ראש השנה זה השנה החדשה שלנו ואנחנו יהודים ואנחנו לא צרכים לחגוג חגים שלא שלנו
פשוט ראש השנה זה השנה החדשה שלנו ואנחנו יהודים ואנחנו לא צרכים לחגוג חגים שלא שלנו
סילבסטר היה רוצח יהודים (לא ספאם או בדיחה זה פשוט נכון)
תעשו מינוס אם קשה לכם לשמוע את האמת אבל לחגוג את החג הזה משמעותו לשמוע שיהודים מתו
תעשו מינוס אם קשה לכם לשמוע את האמת אבל לחגוג את החג הזה משמעותו לשמוע שיהודים מתו
תביא לי הוכחה שהוא רצח^
שואל השאלה:
בסדר אם אתם לא יהודים תחגגו מה שבא לכם
אבל אני לא תומך בזה שיהודי יחגוג סילבסטר
בסדר אם אתם לא יהודים תחגגו מה שבא לכם
אבל אני לא תומך בזה שיהודי יחגוג סילבסטר
שואל השאלה:
אני גם לא מבין
מה יש להתלהב מהסילבסטר...
כמו בחנוכה שהתחילו לבכות על זה שאנחנו לא חוגגים כריסמס
סליחה באמת שנולדת לאם יהודייה
הם פשוט חוגגים את הלידה של ישו
אני גם לא מבין
מה יש להתלהב מהסילבסטר...
כמו בחנוכה שהתחילו לבכות על זה שאנחנו לא חוגגים כריסמס
סליחה באמת שנולדת לאם יהודייה
הם פשוט חוגגים את הלידה של ישו
הדעות שלכם חשוכות
מי אתם בכלל שתגידו לי מה לחגוג?
אני יהודיה ואני אחגוג את הסילבסטר
מה אכפת לכם
מי אתם בכלל שתגידו לי מה לחגוג?
אני יהודיה ואני אחגוג את הסילבסטר
מה אכפת לכם
אנונימית
לא❤
אל תדחוף לי את זה שאתה דתי
מי שישמע איזה צדיק אתה
"דרך ארץ קדמה לתורה"
אל תדחוף לי את זה שאתה דתי
מי שישמע איזה צדיק אתה
"דרך ארץ קדמה לתורה"
אנונימית
טוב
אנונימית
למה אתה צריך סיבות אני עדיין לא מבינה
אוקיי אז תהנה לך ותחגוג מה שבא לך, אל תגיד לאחרים מה צריך לעשות ומה לא רק כי התורה אמרה לך
תהנה עם הבושה
שואל השאלה:
איזו בושה בדיוק?
אני גאה בדת שלי
איזו בושה בדיוק?
אני גאה בדת שלי
אוקיי,תהיה גאה בדת
שואל השאלה:
אוקיי:)
אוקיי:)
באותו הנושא: