23 תשובות
בעד
וזה לא נוצרי
נגד
בעד
ואי איך אני אוהבת אנשים שמערבבים סילבסטר עם נובי גוד ואז קוראים למי שחוגג "לא יהודי". (הרגשתי בצורך לציין זאת, לא מכוון אליך אלה בגדול)
ולשאלתך, אני לא חוגגת סילסבטר, אני חוגגת את השנה הלועזית החדשה.
ומי שרוצה, שיחגוג מה שבא לו, באמת שאין לי בעיה, אז אני בעד.
ולשאלתך, אני לא חוגגת סילסבטר, אני חוגגת את השנה הלועזית החדשה.
ומי שרוצה, שיחגוג מה שבא לו, באמת שאין לי בעיה, אז אני בעד.
אין קשר לנוצרים, אתה יכול להיות בעד למרות שאתה בכלל לא חוגג.
זה חג שלהם ואתה לא חייב להיות בעד בשביל לא לחגוג...
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבאלו ומה שנוח לו
זה חג שלהם ואתה לא חייב להיות בעד בשביל לא לחגוג...
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבאלו ומה שנוח לו
שואל השאלה:
לדעתי כן, זה מציין את השנה החדשה. אני לא אשקר שאני משתמשים בחודשים לועזים כי ככה כולם עושים. אבל שנה לועזית לא קשורה ליהדות. הספירה הלועזית 2021 זה הציון ללידת ישו, את קשורה לישו?
לדעתי כן, זה מציין את השנה החדשה. אני לא אשקר שאני משתמשים בחודשים לועזים כי ככה כולם עושים. אבל שנה לועזית לא קשורה ליהדות. הספירה הלועזית 2021 זה הציון ללידת ישו, את קשורה לישו?
שואל השאלה:
משתמש *
משתמש *
לחגוג שנה לועזית של ישו זה נוצרי
לנו יש את ראש השנה
בעד. ואני גם נוצרי בלי שום קשר.
שואל השאלה:
גנבת לי את התמונה.
גנבת לי את התמונה.
בעד!!
נגד לחלוטין
נגד. זה נוגד את היהדות. הוכחות בקישור מצורף.
קישורים מצורפים:
אנונימי
נגד
אם אתה לא קשור לישו תפסיק להשתמש בלוח שנה נוצרי כי לפני רגע אמרת " מה שנוצרי שייך לנוצרים"
די לבכות
רוב האנשים שחוגגים בישראל לא באמת מייחסים חשיבות לחג וסתם חוגגים כי בא להם לחגוג ולשמוח במקום לשבת בסטיפס ולהתמרמר
די לבכות
רוב האנשים שחוגגים בישראל לא באמת מייחסים חשיבות לחג וסתם חוגגים כי בא להם לחגוג ולשמוח במקום לשבת בסטיפס ולהתמרמר
ועל הדרך עוברים על איסורי תורה בזמן "השמחה"
אנונימי
מי אמר ששמחה היא תמיד טובה? גם ליבגוד לכמה זמן זה שמח וכיף.. אז מה יהיה?
ועזבי את זה שזה מנהג זנותי לנשק לשם המנהג
לא בן זוג או בת זוג
נגד שיהודים יחגגו את זה
דור 8) אני השתמשתי בתמונה הזאת עוד לפניך.
אני שיניתי אותה בלי שום קשר
אני שיניתי אותה בלי שום קשר
באותו הנושא: