12 תשובות
כי זו שנה חדשה.
אנשים פשוט נהנים מהחג הזה כי הוא מגניב ללא קשר למקורו הדתי
אי אפשר לקחת ברצינות אנשים שקוראים לזה "סילבסטר".
לכו תלמדו, תקראו קצת באינטרנט ממקורות אמינים, ואז נדבר :)
לכו תלמדו, תקראו קצת באינטרנט ממקורות אמינים, ואז נדבר :)
^ליטרלי אף אחד לא חוגג למען האפיפיור סילבסטר.
תבוא לכל נוצרי בחו"ל ותשאל אותו עליו, אין לו מושג מי זה. ירימו גבה ויצחקו לך בפנים. תצאו קצת מהבועה המסכנה שלכם, "החגיגות למען האפיפיור" זאת סתם תעמולה נגד הרוסים בארץ.
אלו חגיגות של לוח השנה, לוח השנה לא נקבע על פיו. תפסיקו להפיץ את השקרים שלכם
התגובה השנייה שלך - זה ליטרלי מה שאנחנו עושים
תבוא לכל נוצרי בחו"ל ותשאל אותו עליו, אין לו מושג מי זה. ירימו גבה ויצחקו לך בפנים. תצאו קצת מהבועה המסכנה שלכם, "החגיגות למען האפיפיור" זאת סתם תעמולה נגד הרוסים בארץ.
אלו חגיגות של לוח השנה, לוח השנה לא נקבע על פיו. תפסיקו להפיץ את השקרים שלכם
התגובה השנייה שלך - זה ליטרלי מה שאנחנו עושים
אנונימית
רק בורים חסרי השכלה שמושפעים מהמדיה קוראים לזה "סילבסטר".
לכו תקראו ספר ותוציאו את האף שלכם מחיים של אחרים. אם אתם לא מקשיבים לפחות אל תדברו.
לכו תקראו ספר ותוציאו את האף שלכם מחיים של אחרים. אם אתם לא מקשיבים לפחות אל תדברו.
אנונימית
כי הרוסים הם בעיקר אלו שהביאו את החג הזה לארץ ומציינים אותו..
עוד לא פגשתי במשפחה תימנית למשל שחוגגת את זה בבית
עוד לא פגשתי במשפחה תימנית למשל שחוגגת את זה בבית
אנונימית
דיי לחיות בתנך זה היה לפני מלא זמן ומה שחוגגים היום לא קשור בכלל
אנחנו חוגגים את זה ש2020 סוף סוף נגמרת זה הכל..
אנחנו חוגגים את זה ש2020 סוף סוף נגמרת זה הכל..
אנחנו חוגגים בהקשר האזרחי לא הדתי
"שכל אחד יעשה מה שטוב לו"
לפני כן: "ואתם חוגגים את זה? לא מבין איך"
לול
אבל שיהיה, הבעיה העיקרית היא הפצת שקרים. *אף אחד* לא חוגג את ה"סילבסטר", אשכרה אף אחד!!! זאת אותה שיחה כל שנה מחדש עם כולם. למה סתם כל השנאה והבורות הזו?
לפני כן: "ואתם חוגגים את זה? לא מבין איך"
לול
אבל שיהיה, הבעיה העיקרית היא הפצת שקרים. *אף אחד* לא חוגג את ה"סילבסטר", אשכרה אף אחד!!! זאת אותה שיחה כל שנה מחדש עם כולם. למה סתם כל השנאה והבורות הזו?
אנונימית
אנחנו הפרופסורים? אמר הבחור שסיפר את אודות חייו של אפיפיור מלפני מיליון שנה שלא מסמל כלום לאף אחד חחח
אי פעם דיברת עם נוצרים מחו"ל?
וכן, להפיץ את ה"חגיגות" השיקריות האלו ולהמציא חגים זאת בורות.. מה לעשות
אי פעם דיברת עם נוצרים מחו"ל?
וכן, להפיץ את ה"חגיגות" השיקריות האלו ולהמציא חגים זאת בורות.. מה לעשות
אנונימית
ולא, זה לא לזכרו. הוא לא זה שלוח השנה נכתב על פיו.
אנונימית
צודק לגמרי
באותו הנושא: