התחברות
הרשמה
אם אני מרגישה תשושה ומותשת ואין לי כוח/מוטיבציה לעשות כלום אז אני בדיכאון ?
אם כן אני אפילו לא יודעת ממה זה אבל אין לי מוטיבציה וכוח לעשות משהו חוץ מלשבת במיטה בטלפון,אפילו לא לדבר ולאכול ואני גם לא שמחה
27 באוגוסט 2020, 19:48
עייפות
מוטיבציה
מצב רוח
דיכאון
תשובה אחת
לא בהכרח
מ
מיאו אני חתולה
באותו הנושא:
אני מרגישה ריקנות נפשית וכיאלו אני מותשת נפשית ממש ואני לא יודעת מה לעשות
כל פעם שאני מתאמן אני מרגיש עייף ועם חולשה ותשוש, האם זה מרמז למשהו?
אתם מרגישים לפעמים מותשים
אני מרגיש מותש כבר מהחיים חרא האלה דיי אין לי כוח יותר
אני מרגישה מותשת
אני מרגישה תשושה
אני במחזור ואין לי כוח לכלום ורק לישון וכל פעם ישנה וקנה מרגישה מותשת חלשה ונרדמת...זה הגיוני?
אני ממש תשושה בימים האחרונים והחלטתי לעשות מה20 עד ה3 לחודש הבא התנזרות מטכנולוגיה וניקוי
וואי התעייפתי מלא אני מרגישה מותשת רצחח מה עושים?
אני מרגישה מותשת כנסו
אני מרגישה ממש עייפה ומותשת.לא יודעת למה.אני ישנה 8 שעות בלילה וגם לוקחת ברזל.למה אני תמיד עייפה?