3 תשובות
לא כל כך גרוע, פשוט לא בריא.
לא מפעם אחת אתה לא תשמין.
לא מפעם אחת אתה לא תשמין.
דווקא יש סיכוי גדול מאוד שתעלה קצת...
אבל כולם נשברים, אין מה לעשות.
אבל כולם נשברים, אין מה לעשות.
אכלתי היום 2 לחמניות גדולות + פיתה + 3 ביצות עין וקצת נשנשתי ציפס
יולו
יולו