3 תשובות
לא כל כך גרוע, פשוט לא בריא.
לא מפעם אחת אתה לא תשמין.
דווקא יש סיכוי גדול מאוד שתעלה קצת...
אבל כולם נשברים, אין מה לעשות.
אכלתי היום 2 לחמניות גדולות + פיתה + 3 ביצות עין וקצת נשנשתי ציפס
יולו