12 תשובות
יותר נכון לקום בשש וחצי לבית ספר
hey.
או שמחר יש לכיתה שלי טיול ואני לא הולכת כי אני בבידוד אז אני יכןלה לקום מתי שבאלי
היי
אנונימית
אני לא נרדמת יאיי
hey bubba
מה קורה
hii
אני יותר גרוע
צריכה לקום בשש ויש לי בית ספר פיזית ;-;
צריכה לקום בשש ויש לי בית ספר פיזית ;-;
hi fam
hi