2 תשובות
אחי תנסה ושים שעון, גם לי קשה להירדם בבסיס אבל לאט לאט התרגלתי. אל תדאג מחר תישן יותר טוב
שואל השאלה:
הבעיה אחי שאני אפילו מהשעון מעורר לא קם אני מכבה אותו ישר