5 תשובות
אנשים מוזרים בימינו,לא רואה שום דבר מושך בזה זה סהכ שריר לא צריך לעשות פטיש מכול דבר
שואל השאלה:
אני כיאלו לא התאמנתי בחיים שלי אין לי תחת ישלי רק ציצי ופס ושרירים מגנים כאילו
אני כיאלו לא התאמנתי בחיים שלי אין לי תחת ישלי רק ציצי ופס ושרירים מגנים כאילו
אנונימית
נראלי שבגלל שזה שריר אז זה הרבה פעמים משהו שעובדים עליו וזה מראה על כושר והתמדה וכל זה אבל בתכלס זה רק שריר
חח תשמעי אני לא אשקר לך זה פשוט מושך... זה כמו שלגבר יהיו שרירים וזה מושך אז אותו דבר ניראלי
זה כמו שקוביות זה מושך לבנים אותו דבר
באותו הנושא: