11 תשובות
שואל השאלה:
הנה התשובה שחיפשתי ^
את ac/dc אני ממש אוהב אני חושב שהם מעולים.
אבל מבחינת הכל גאנס יותר טובים
הנה התשובה שחיפשתי ^
את ac/dc אני ממש אוהב אני חושב שהם מעולים.
אבל מבחינת הכל גאנס יותר טובים
אנונימי
גאנס בפער לדעתי גם חברי הלהקה שלהם יותר טובים וגם השירים יותר טובים
שתיהן מעולות אבל לדעתי ac/dc
גאנס הרבה יותר... אני מעדיף את הקול של אקסל על של בריאן וסלאש הרבה יותר טוב מאנגוס
שואל השאלה:
בטוח?
בטוח?
אנונימי
כן מה בקטנה
שואל השאלה:
תודה מת עלייך
תודה מת עלייך
אנונימי
ברור שגאנז
שאלה קשה
אבל לדעתי גאנס קצת יותר טובים ,הם גם קצת יותר מגוונים בשירים שלהם מac/dc
אבל לדעתי גאנס קצת יותר טובים ,הם גם קצת יותר מגוונים בשירים שלהם מac/dc
שואל השאלה:
אוף אני יכול להביא פרח רק לאחד מכם..
אוף אני יכול להביא פרח רק לאחד מכם..
אנונימי
בסדר תביא לגברת ביטלס
באותו הנושא: