9 תשובות
הם מעולים אבל לא מופיעים לי הרבה בפלייליסט.
הם לא רעים
שואל השאלה:
מה שמבאס זה שיש להם מלא מלא שירים ממש טובים פשוט לא הרבה שומעים אותם ממש אולי רק את השירים sweet child o mine או paradise city וכאלה. רק המוכרים
אנונימי
דווקא הפחות מוכרים יותר יפים בעיניי, פשוט יש המון להקות שלא רואות את guns and roses בכלל.
זה ככה אצל הרבה להקות חבר
להקה מדהימה ,אחת האהובות עלי יש להם שירים ממש טובים,לאקסל רוז יש קול מגניב וסלאש בכלל אגדי קיצר להקה מעולה
שואל השאלה:
חחח אף פעם לא ראיתי שאלה עליהם
אנונימי
מדהימים
שואל השאלה:
כמו נירוונה
אנונימי