6 תשובות
איכ לא מתחבר אליהם
אנונימי
אחת הלהקות שפתחו אותי לסגנון המוזיקה שלי. סלאש הוא דמות להערכה מבחינתי ובכללי להקה מעולה
הם לא הפייבוריט שלי אבל הם טובים
beatle girl - מה קשור יהזויה על מה את מדברת בכלל
אנונימי
יש להם שירים ברמה גבוהה
להקה מדהימה