35 תשובות
כן
אנונימית
כן.
כן
לרוב
הבנת הנקרא
שואל השאלה:
שווה לעבור לשם?
שווה לעבור לשם?
אנונימית
שואל השאלה:
יש שם ילדים נחמדים בסביבות כיתה ח ז?
יש שם ילדים נחמדים בסביבות כיתה ח ז?
אנונימית
בדרך כלל עשירים הם מתנשאים
סתם לא באמת אל תכו אותי צחקתי
עכשיו ברצינות - כן, אבל בכל טוב יש רע משמע אל תתפלא אם תתקל בילדים פחות נחמדים
סתם לא באמת אל תכו אותי צחקתי
עכשיו ברצינות - כן, אבל בכל טוב יש רע משמע אל תתפלא אם תתקל בילדים פחות נחמדים
אני שם בכיתה ח :)
אנונימית
שואל השאלה:
בחטיבת הראשונים?
בחטיבת הראשונים?
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
איך הלימודים שם?
ואיך הילדים והמורים?
איך הלימודים שם?
ואיך הילדים והמורים?
אנונימית
אחלה
אנונימית
לא, מה
גני תקווה זה על יד סביון שזה מקום של עשירים-היישוב גנ"ת עצמו הוא די חרדי וממש ממש לא מקום של עשירים,
והרמת חינוך שם לא משהו
גני תקווה זה על יד סביון שזה מקום של עשירים-היישוב גנ"ת עצמו הוא די חרדי וממש ממש לא מקום של עשירים,
והרמת חינוך שם לא משהו
שואל השאלה:
^^אנונימית
את יכולה לפרט יותר?
^^אנונימית
את יכולה לפרט יותר?
אנונימית
זה נורא תלוי, נגיד לי בכיתה ז היו מורות פח אבל השנה יש לי אחלה מורות ובאמת סבבה לי הבית ספר מצוין 4 קומות מגרש וכו
ורוב הילדים ממש סבבה ונחמדים אבל ברור שכמו בכל מקום יש גם ערסים וכאלה..
ורוב הילדים ממש סבבה ונחמדים אבל ברור שכמו בכל מקום יש גם ערסים וכאלה..
אנונימית
שואל השאלה:
^את יכולה אולי להגיד לי את המספר כיתה שלך כדי שאני אדע אולי לבקש להיות שם שנה הבאה?
^את יכולה אולי להגיד לי את המספר כיתה שלך כדי שאני אדע אולי לבקש להיות שם שנה הבאה?
אנונימית
2
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, ואם אני אצטרף לכיתה שלכם שתדעי שאני ליאל :)
תודה, ואם אני אצטרף לכיתה שלכם שתדעי שאני ליאל :)
אנונימית
סבבה 3>
אנונימית
וואי אני גם מתחנן לעבור לגני תקווה ואני גם כיתה ח
אנונימי
למה חחחח?
אנונימית
סתם ההורים שלי מתחננים לעבור
אנונימי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח בטח ברור מה
אנונימי
קיצר חתיך
אנונימית
חחח את אמרת
אנונימי
שואל השאלה:
וואי נהיה שנינו חדשים ביחד לול
וואי נהיה שנינו חדשים ביחד לול
אנונימית
פליז תביאו את האינסטגרם שלכםם
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אין לי אינסטגרם
חחח אין לי אינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני נראלי אפתח עוד מעט
אבל אני נראלי אפתח עוד מעט
אנונימית
יאו פתחיי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סבבה
חחח סבבה
אנונימית
חחח מה פיספסתי?
אנונימי
חחחח שלח את האינסטגרם
אנונימית
אה אני גם מגני תקווה כיתה ח
אנונימי
באותו הנושא: