35 תשובות
כן
אנונימית
לרוב
שואל השאלה:
שווה לעבור לשם?
אנונימית
שואל השאלה:
יש שם ילדים נחמדים בסביבות כיתה ח ז?
אנונימית
בדרך כלל עשירים הם מתנשאים
סתם לא באמת אל תכו אותי צחקתי

עכשיו ברצינות - כן, אבל בכל טוב יש רע משמע אל תתפלא אם תתקל בילדים פחות נחמדים
אני שם בכיתה ח :)
אנונימית
שואל השאלה:
בחטיבת הראשונים?
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
איך הלימודים שם?
ואיך הילדים והמורים?
אנונימית
אחלה
אנונימית
לא, מה
גני תקווה זה על יד סביון שזה מקום של עשירים-היישוב גנ"ת עצמו הוא די חרדי וממש ממש לא מקום של עשירים,
והרמת חינוך שם לא משהו
שואל השאלה:
^^אנונימית
את יכולה לפרט יותר?
אנונימית
זה נורא תלוי, נגיד לי בכיתה ז היו מורות פח אבל השנה יש לי אחלה מורות ובאמת סבבה לי הבית ספר מצוין 4 קומות מגרש וכו
ורוב הילדים ממש סבבה ונחמדים אבל ברור שכמו בכל מקום יש גם ערסים וכאלה..
אנונימית
שואל השאלה:
^את יכולה אולי להגיד לי את המספר כיתה שלך כדי שאני אדע אולי לבקש להיות שם שנה הבאה?
אנונימית
2
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, ואם אני אצטרף לכיתה שלכם שתדעי שאני ליאל :)
אנונימית
סבבה 3>
אנונימית
וואי אני גם מתחנן לעבור לגני תקווה ואני גם כיתה ח
אנונימי
למה חחחח?
אנונימית
סתם ההורים שלי מתחננים לעבור
אנונימי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח בטח ברור מה
אנונימי
קיצר חתיך
אנונימית
חחח את אמרת
אנונימי
שואל השאלה:
וואי נהיה שנינו חדשים ביחד לול
אנונימית
פליז תביאו את האינסטגרם שלכםם
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אין לי אינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני נראלי אפתח עוד מעט
אנונימית
יאו פתחיי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סבבה
אנונימית
חחח מה פיספסתי?
אנונימי
חחחח שלח את האינסטגרם
אנונימית
אה אני גם מגני תקווה כיתה ח
אנונימי