15 תשובות
לא רובה ממש לא
יש שם בתים פרטיים וואו יותר אבל בקטנה
יש שם בתים פרטיים וואו יותר אבל בקטנה
שואל השאלה:
הבתים שם הןב רב גדולים ויפים
הבתים שם הןב רב גדולים ויפים
אנונימי
והדירות שם יקרות
אנונימי
יש כמה חלקים
הרוב של בניינים
רק הבתים המזרחיים יותר בגני תקווה הם םרטיים
הרוב של בניינים
רק הבתים המזרחיים יותר בגני תקווה הם םרטיים
אני מדבר על דירות עם קומות ובעיקר ליד התיכון
אנונימי
את גרה בישוב?
אנונימי
אני גרה קרוב וחברים שלי משם
אני גם שם כמה פעמים בשבוע לפחות
באמת שמעטים הבתים העשירים וזה לא ממש נחשב אזור כזה של עשירים
הבתים המפותחים הם אלו שקרובים לחיבור עם סביון
אני גם שם כמה פעמים בשבוע לפחות
באמת שמעטים הבתים העשירים וזה לא ממש נחשב אזור כזה של עשירים
הבתים המפותחים הם אלו שקרובים לחיבור עם סביון
ץוליד התיכון והספריה שם נחשב של עשירים הביתים עם הקומות ומרפסות
אנונימי
אבל זאת סתם שכונה חדישה
גני תקווה די קטנה ובכללי לא נחשבת עשירה במיוחד
די ממוצעת
גני תקווה די קטנה ובכללי לא נחשבת עשירה במיוחד
די ממוצעת
כן אבל יש שם עשירים חח
אנונימי
בכל מקום יהיו אנשים עם כסף
השכונה חהחדשיה גבעת סביון?
אנונימי
בתור אחד שגר בגני תקווה כל החיים אני יכול להגיד שזו סתם סטיגמה וזה לא איזור של עשירים
אני אישית גר בבית פרטי ואני לא טחון אם הייתם קצת חכמים הייתם יכולים להבין שאפשר גם לשכור בתים.
כן זו שכונת יוקרה אבל בתור אחד שגר שם ומכיר שם הרבה מאוד אנשים זה ממש לא איזור של עשירים
אני אישית גר בבית פרטי ואני לא טחון אם הייתם קצת חכמים הייתם יכולים להבין שאפשר גם לשכור בתים.
כן זו שכונת יוקרה אבל בתור אחד שגר שם ומכיר שם הרבה מאוד אנשים זה ממש לא איזור של עשירים
שואל השאלה:
אוקיי כי מכיר שם משהי והיא אות זה ישוב של עשירים כזה..וגבעץ סביון זה שכןנה של עשירים?
אוקיי כי מכיר שם משהי והיא אות זה ישוב של עשירים כזה..וגבעץ סביון זה שכןנה של עשירים?
אנונימי
כל צפון תל אביב זה אזור של עשירים
באותו הנושא: