14 תשובות
כי הם אגדה.
כי הם היו מצוינים!
לא מפריע לי
זה לא מפריע לי
זה לא ממש מפריע לי, זה פשוט חבל.
הם באמת להקה מדהימה ואני חושבת שהיא צריכה יותר חשיפה לדור של היום
הם באמת להקה מדהימה ואני חושבת שהיא צריכה יותר חשיפה לדור של היום
לי זה לא מפריע שכל אחד ישמע מה שבא לו למי אכפת מה מכירים ומה לא
שכל אחד ישמע מה שבאלו
לא כזה אכפת לי מה אחרים שומעים
אבל בכללי הם זמרים מדהימים להקות מדהימות והשירים שלהם מדהימים.
זה כמו שאבא שלי רוצה שאני ישמע אותם כי באמת יש להם שירים טובים ולא כל השירים המטומטמים והשטחיים שיש.
לא כזה אכפת לי מה אחרים שומעים
אבל בכללי הם זמרים מדהימים להקות מדהימות והשירים שלהם מדהימים.
זה כמו שאבא שלי רוצה שאני ישמע אותם כי באמת יש להם שירים טובים ולא כל השירים המטומטמים והשטחיים שיש.
אנונימית
לי מפריע שילדים לא יודעים כמה הם השפיעו על מוזיקה מודרנית, חוץ מזה אני דיי לא שם עליהם, אני מעריך אותם אבל אני באמת לא מסוגל להקשיב להם
זה פשוט עצוב
לא מפריע, הפסד שלהם
שום דבר לא מפריע לי. זה עניין של טעם.
אבל גם ילדים מכירים אותם, אולי רק ילדים ממש צעירים בני 6 כזה לא מכירים אבל הרבה ילדים מכירים ומעריכים אותם.
לא מפריע לי. פשוט חבל שהילדים של היום לא יכירו אותם. (גם אני נחשב ילד אבל הבנת למי אני מתכוון)
לא מפריע לי שלא מקשיבים להם, שיקשיבו למה שבא להם
אבל לא לדעת מי אלה הביטלס? בחייאת! הם הלהקה הכי משפיעה בהיסטוריה! כל המוזיקה שאתם שומעים היום מושפעת מהביטלס בין אם באופן ישיר או עקיף
אבל לא לדעת מי אלה הביטלס? בחייאת! הם הלהקה הכי משפיעה בהיסטוריה! כל המוזיקה שאתם שומעים היום מושפעת מהביטלס בין אם באופן ישיר או עקיף
באותו הנושא: