9 תשובות
אני מכירה שיר טוב(:
שיר מדהים, אומנותי בטירוף
שואל השאלה:
שיר לדעתי בין הטובים שלהם , אבל עצוב
שיר לדעתי בין הטובים שלהם , אבל עצוב
אנונימי
לא הייתי אומרת שאחד הטובים, אבל שיר מעולה עם מילים מאוד יפות
^אם אני לא טועה, הביטלס לא הלחינו את הפתיח. זאת יצירה של מלחין שאני לא זוכרת איך קוראים לו...
זה מבוסס על סונטת אור הירח של בטהובן, הם הפכו את המנגינה.
זה היה רעיון של יוקו.
זה היה רעיון של יוקו.
ג'ון לנון לא ביקש מיוקו לנגן את זה את היצירה הפוך או משהו בסגנון?
ואז הגיע הרעיון
ואז הגיע הרעיון
או שזה היה הפוך, שיוקו ביקשה מג'ון שינגן לה
כן ג'ון ביקש מיוקו
באותו הנושא: