21 תשובות
מכיר טוב אחלה מוסיקה אבל אוברייטד
אנונימי
להקה מעולה
התחלתי לשמוע אותם הרבה יותר לאחרונה ושמחה שיצא ככה אני מעריכה אותם יותר מפעם לפעם
התחלתי לשמוע אותם הרבה יותר לאחרונה ושמחה שיצא ככה אני מעריכה אותם יותר מפעם לפעם
אנונימית
כן בטח שמכירה, אוהבת ממש את הלהקה
מכירה, יש להם שירים יפים ומאוד קליטים
ברור שאני מכירה לדעתי זו אחת הלהקות הטובות בהיסטוריה אני מאוד אוהבת את השירים שלהם
הם להקה נהדרת
הם להקה נהדרת
מכיר, בוודאי.
אני חושב שהם היו לגמרי פורצי דרך, ושהמוזיקה של היום הייתה נראית אחרת לגמרי בלעדיהם.
strawberry fields forever, אגב, זה שיר שמבחינה טכנולוגית היה אקספירימנטלי af בתקופה שהוא יצא.
אני די אוהב אותם, אבל עוד לא נכנסתי לעומק הדיסקוגרפיה שלהם, זה עדיין בתהליכים xd
אני חושב שהם היו לגמרי פורצי דרך, ושהמוזיקה של היום הייתה נראית אחרת לגמרי בלעדיהם.
strawberry fields forever, אגב, זה שיר שמבחינה טכנולוגית היה אקספירימנטלי af בתקופה שהוא יצא.
אני די אוהב אותם, אבל עוד לא נכנסתי לעומק הדיסקוגרפיה שלהם, זה עדיין בתהליכים xd
חולה על הביטלס
יש לי פוסטר שלהם בחדר שלי
יודע לנגן דברים שלהם
מכיר את כל השירים שלהם
להקה מדהימה.
יש לי פוסטר שלהם בחדר שלי
יודע לנגן דברים שלהם
מכיר את כל השירים שלהם
להקה מדהימה.
הלהקה הכי טובה אי פעם
מכירה, אבל לא שומעת, אחי הגדול וההורים שלי כן שומעים לעומת זאת
אני לא חושב שיש מישהו שלא מכיר את הביטלס
שואל השאלה:
ברור התכוונתי כאילו באמת לדעת שירים שלהם לא רק לדעת שיש דבר כזה
ברור התכוונתי כאילו באמת לדעת שירים שלהם לא רק לדעת שיש דבר כזה
אנונימית
אני מכירה את כל השירים שלהם
אני מכירה די הרבה מהשירים שלהם
הלהקה האהובה עלי
בטח שאני מכיר
להקה מצוינת אבל להקות יותר טובות מהתקופה לדעתי. פינק פלויד לד זפלין וכו'
להקה מצוינת אבל להקות יותר טובות מהתקופה לדעתי. פינק פלויד לד זפלין וכו'
להקה מדהימה, שלא הייתה ולא תהיה כמוהה אף פעם
מה זה הבילטס???????
שואל השאלה:
דחוף לך תברר
דחוף לך תברר
אנונימית
^^אוי ואבוי, זה עצוב
לא מה זה
כן ברור שאני מכירה! אוהבת מאוד, הם מעולים:)
באותו הנושא: