32 תשובות
בשכר חודשי
נשים לא משחקות הרבה שחמט כי זה עדיין נחשב ספורט גברי. גם גולף
שואל השאלה:
מה אפלייה בזה? זה לא שהם לא יכולות לשחק
מה אפלייה בזה? זה לא שהם לא יכולות לשחק
שואל השאלה:
אנונימית
תתחילי
אנונימית
תתחילי
שואל השאלה:
מיקי מאוס 1
זה לא אומר שום דבר
מיקי מאוס 1
זה לא אומר שום דבר
שואל השאלה:
איפה האפלייה פה?
איפה האפלייה פה?
שואל השאלה:
זה לא נכון?
זה לא נכון?
קבוצות כדורגל נשים מקבלות הרבה פחות תקציב מקבוצות כדורגל של גברים. למה? כי פחות אנשים מתעניינים בכדורגל נשים. למה? כי הן נשים.
אם אני רוצה ללכת לקשור חצוצרות (אני מעל 18) - לא יתנו לי. למה? כי אני לא נשואה.
ואם הייתי נשואה - רק בתנאי שהיו לי 2 ילדים לפחות, ואת *הסכמתו* של בן הזוג שלי, היו מרשים לי. השליטה על הגוף שלי מותנית בבן אדם אחר שייתן הסכמה? מה.
עוד אפליה - החפצה. צופים בגוף של אישה כדבר מיני. כל תנועה של אישה יכולה להצטייר כמינית. למה? זה שאני אוכלת בננה זה מיני? זה שאני לובשת טיית זה מיני? למה כשאני מתכופפת להרים משהו שנפל לי צריכים להעיר לי על התחת?
עוד משהו - catcalling.
למה אנשים, גברים ליתר דיוק, חושבים שיש להם זכות ולגיטימציה לצעוק למישהי שהם לא מכירים הערות על הגוף שלה?
שלא לדבר על הצעות מיניות.
עוד משהו - תרבות האונס. אם מישהי נאנסת למה צריך להעלות את נושא הביגוד? עוד עניין - למה הביגוד הפך להיות הגדרה ואינדיקציה לערך והכבוד של האישה? ולמה זאת תפיסה כל כך רווחת שאם הערך והכבוד שלה נמוכים, זאת אשמתה שהיא נאנסה? שיש לה אחריות בעניין?
אם גבר נרצח אף אחד לא בא ואומר לו "אבל למה לא לבשת אפוד מגן? למה לבשת בגדים שכל כך קל לדקור דרכם?"
לגבי השכר - גם יש פה משהו. מבחינת שכר מינימום זאת לא בעיה. הבעיה מתחילה כשמגיעים למשרות מתקדמות ובכירות.
מעסיקים באופן גורף מפלים נשים ולא מקבלים אותן למשרות בכירות, לא כי הן לא כשירות או חסרות ניסיון/וותק שנדרש, אלא נטו מהעובדה שהן נשים.
נתקלתי באינספור סיפורים על נשים שהתעמתו עם הבוס שלהן על העלאה בשכר וקיבלו תשובות דומות: "אם אני אעלה לך את השכר אני אצטרך להעלות גם לגברים שעובדים תחתייך את השכר. הרי זה לא הוגן שתעשי יותר מהם".
אחת אפילו סיפרה שבגלל חוסר תקציב שינו לה את התקן והיא עשתה עבודה של, בתכלס בוסית, אבל הייתה על תקן עובדת. מעצם התקן שלה נתנו לה את הסמכות להעסיק אנשים. היא ראיינה והעסיקה גבר אחד ובגלל שהיא הייתה הבוסית שלו מן הסתם היא הייתה אחראית לדווח על השעות שלו והייתה מודעת לשכר שלו. הוא עשה יותר ממנה. כשהיא התעמתה מול הבוס שלה ודרשה שיקדמו אותה, שהעבודה תתאים למשכורת, הוא אמר לה "אבל איך את חושבת שה(עובד) ירגיש אם פתאום את תקודמי ותעשי יותר ממנו? אתם באותה סירה".
מדים ותפקידים בצה"ל - אני לא אתחיל אפילו.
אפלייה קיימת בזה אין ספק, ואם מישהו חושב שלא אז הוא עיוור או שרוצה להתכחש.
אם אני רוצה ללכת לקשור חצוצרות (אני מעל 18) - לא יתנו לי. למה? כי אני לא נשואה.
ואם הייתי נשואה - רק בתנאי שהיו לי 2 ילדים לפחות, ואת *הסכמתו* של בן הזוג שלי, היו מרשים לי. השליטה על הגוף שלי מותנית בבן אדם אחר שייתן הסכמה? מה.
עוד אפליה - החפצה. צופים בגוף של אישה כדבר מיני. כל תנועה של אישה יכולה להצטייר כמינית. למה? זה שאני אוכלת בננה זה מיני? זה שאני לובשת טיית זה מיני? למה כשאני מתכופפת להרים משהו שנפל לי צריכים להעיר לי על התחת?
עוד משהו - catcalling.
למה אנשים, גברים ליתר דיוק, חושבים שיש להם זכות ולגיטימציה לצעוק למישהי שהם לא מכירים הערות על הגוף שלה?
שלא לדבר על הצעות מיניות.
עוד משהו - תרבות האונס. אם מישהי נאנסת למה צריך להעלות את נושא הביגוד? עוד עניין - למה הביגוד הפך להיות הגדרה ואינדיקציה לערך והכבוד של האישה? ולמה זאת תפיסה כל כך רווחת שאם הערך והכבוד שלה נמוכים, זאת אשמתה שהיא נאנסה? שיש לה אחריות בעניין?
אם גבר נרצח אף אחד לא בא ואומר לו "אבל למה לא לבשת אפוד מגן? למה לבשת בגדים שכל כך קל לדקור דרכם?"
לגבי השכר - גם יש פה משהו. מבחינת שכר מינימום זאת לא בעיה. הבעיה מתחילה כשמגיעים למשרות מתקדמות ובכירות.
מעסיקים באופן גורף מפלים נשים ולא מקבלים אותן למשרות בכירות, לא כי הן לא כשירות או חסרות ניסיון/וותק שנדרש, אלא נטו מהעובדה שהן נשים.
נתקלתי באינספור סיפורים על נשים שהתעמתו עם הבוס שלהן על העלאה בשכר וקיבלו תשובות דומות: "אם אני אעלה לך את השכר אני אצטרך להעלות גם לגברים שעובדים תחתייך את השכר. הרי זה לא הוגן שתעשי יותר מהם".
אחת אפילו סיפרה שבגלל חוסר תקציב שינו לה את התקן והיא עשתה עבודה של, בתכלס בוסית, אבל הייתה על תקן עובדת. מעצם התקן שלה נתנו לה את הסמכות להעסיק אנשים. היא ראיינה והעסיקה גבר אחד ובגלל שהיא הייתה הבוסית שלו מן הסתם היא הייתה אחראית לדווח על השעות שלו והייתה מודעת לשכר שלו. הוא עשה יותר ממנה. כשהיא התעמתה מול הבוס שלה ודרשה שיקדמו אותה, שהעבודה תתאים למשכורת, הוא אמר לה "אבל איך את חושבת שה(עובד) ירגיש אם פתאום את תקודמי ותעשי יותר ממנו? אתם באותה סירה".
מדים ותפקידים בצה"ל - אני לא אתחיל אפילו.
אפלייה קיימת בזה אין ספק, ואם מישהו חושב שלא אז הוא עיוור או שרוצה להתכחש.
אנונימית
ערב הסעודית
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
חחח לא פחות אנשים מתעניינים בכדורגל נשים כי כדורגל נשים הרבה יותר גרוע
אנונימית
חחח לא פחות אנשים מתעניינים בכדורגל נשים כי כדורגל נשים הרבה יותר גרוע
אפליה בצבא יש נגד גברים
אין אפליה נגד נשים בצבא
ומה זה החוק של קשירת חצוצרות לא שמעתי עליו
אין אפליה נגד נשים בצבא
ומה זה החוק של קשירת חצוצרות לא שמעתי עליו
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה תרבות האונס?
מה זה תרבות האונס?
המצאה של מרקסיסטים כדי לתייג את כל מה שקשור לאהבה וסקס כאונס
אין אפליה נגד נשים בצבא? קובעים לי אוטומטית שאני אשרת שנתיים רק כי אני אישה. לא נותנים לי לנסות להתקבל ליחידות לוחמה מסוימות כי אני אישה. מביאים לי בגדים בזויים רק כי אני אישה. מה אנחנו בשנות ה60? שנשים צריכות מדים משלהן? אם כולנו שווים למה עושים מדים שונים לכל מין? למה המדים של הגברים הם נורמליים עם כיסים ונוחים ונעליים נורמליות ושל הבנות הם לא מותאמים בשיט למבנה גוף של אישה ויש להם 2 כיסים בלחץ?
ותרבות האונס? פירטתי עליה יפה מאוד.
גם יש את כל הסחר בנשים וילדים שאתם יודעים מי מנהל אותו ומי הלקוחות? גברים.
ותרבות האונס? פירטתי עליה יפה מאוד.
גם יש את כל הסחר בנשים וילדים שאתם יודעים מי מנהל אותו ומי הלקוחות? גברים.
אנונימית
חחח הלוואי שלי היו קובעים לשרת שנתיים את מתעצבנת על פריבילגיות שנותנים לך אגב את יכולה לחתום דין אישה כדין גבר
בשביל קצרש אני מוכן ללכת בשק תפוחי אדמה לבסיס
התכווני לאפליה לרעה של נשים בצבא זה לא קיים
בשביל קצרש אני מוכן ללכת בשק תפוחי אדמה לבסיס
התכווני לאפליה לרעה של נשים בצבא זה לא קיים
למה אני לא יכולה ללכת לכל התפקידים? למה גבר יכול לקבל מיונים להכל ואני לא? למה נותנים לי מדים מעפנים עם תירוץ עלוב לכיסים שלא נוחים בעליל?
וזה שאני משרתת שנתיים מראש זה פריבילגיה עבורך אבל זאת עדיין אפליה. זה להגיד לי שהצבא לא חושב שאני מספיק רלוונטית מראש רק כי אני אישה ולא רוצה להחזיק אותי יותר משנתיים.
וזה שאני משרתת שנתיים מראש זה פריבילגיה עבורך אבל זאת עדיין אפליה. זה להגיד לי שהצבא לא חושב שאני מספיק רלוונטית מראש רק כי אני אישה ולא רוצה להחזיק אותי יותר משנתיים.
אנונימית
יש תפדיקים בצבא שפתוחים רק לנשים תקראי באתר צהל
תפקידים ממשלתיים כמו לעבוד בכנסת אבל זה בטח ישתנה בעתיד
איזה תפקידים?
בוא תסביר לי איזה תפקידים פתוחים רק לנשים.
אנונימית
https://www.mitgaisim.idf.il/%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d/%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%93%d7%94/
התפקיד הזה לא פתוח רק לנשים. לא מבינה מאיפה המצאת את זה. גם גברים וגם נשים יכולים להתקבל אליו.
אנונימית
כתוה התפקיד פתוח לבנות בלבד בדרישות קבלה
די להתווכח לפמיניזם היום אין משמעות
די להתווכח לפמיניזם היום אין משמעות
נשמה שלי רשום יום המאה בנות בלבד כי רק בנות עוברות יום המאה.
למטה רשום שגם בנים וגם בנות נדרשים במיון
למטה רשום שגם בנים וגם בנות נדרשים במיון
אנונימית
גם אם זה נכון התפקידים שלא מקבלים אלייהם בנות זה תפקידים לא כלכך טובים
מה זה משנה טובים לא טובים.
זה אפליה. אתה סתם שונא שאומרים שיש אפליה כי אתה לא רוצה לשמוע שלאחרים יש בעיות. זה שלא כל התפקידים פתוחים לי כי אני אישה זאת אפליה. זה שאני לא יכולה להתקבל לדובדבן כי אני אישה זאת אפליה. אבל זה שגבר יכול להתקבל ל*כל* תפקיד...
יש אפליות וצריך פמיניזם לא רק בשביל נשים אלא גם בשביל גברים
אחר כך אתה ואחרים כמוך באים וצועקים שגם גברים מוטרדים מינית ונאנסים ושיעור ההתאבדות גבוה יותר אצל גברים ובמאבקי משמורת האישה מנצחת הרוב המקרים
כל זה!! זה משהו שהפמיניזם פותר. זה משהו שהפמיניזם נלחם נגדו.
אבל לא, אתה פשוט שונא נשים.
זה אפליה. אתה סתם שונא שאומרים שיש אפליה כי אתה לא רוצה לשמוע שלאחרים יש בעיות. זה שלא כל התפקידים פתוחים לי כי אני אישה זאת אפליה. זה שאני לא יכולה להתקבל לדובדבן כי אני אישה זאת אפליה. אבל זה שגבר יכול להתקבל ל*כל* תפקיד...
יש אפליות וצריך פמיניזם לא רק בשביל נשים אלא גם בשביל גברים
אחר כך אתה ואחרים כמוך באים וצועקים שגם גברים מוטרדים מינית ונאנסים ושיעור ההתאבדות גבוה יותר אצל גברים ובמאבקי משמורת האישה מנצחת הרוב המקרים
כל זה!! זה משהו שהפמיניזם פותר. זה משהו שהפמיניזם נלחם נגדו.
אבל לא, אתה פשוט שונא נשים.
אנונימית
ממה הסתקת את זה???
מזה שלא הסכתי איתך?
מזה שלא הסכתי איתך?
הסקתי את זה מכל התגובות שלך פה ואיך שאתה מתנסח. לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה.
אנונימית
איך אני מתנסח?
תחזור קצת על התגובות שלך ומה שכתבת, איך הגבת לבעיות שהעלו בפניך. תבין.
אנונימית
הגבתי בצורה שפוייה ונקודת מבט אובייקטיבית
אתה לא. רחוק מזה. אז אני אתן לך כמה דקות או שעות או ימים אם צריך. אני לא אמשיך פה וויכוח בקצב הזה ימחקו לנו התשובות. בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: