התחברות הרשמה

רק אני חושבת שהחרדים עושים אפלייה לנשים?

כאילו אני ואח שלי עבדנו דרך מישהו חרדי וכל הזמן שהוא הסביר את ההוראות והדברים הוא דיבר רק אל אח שלי והסתכל רק עליו כאילו אני לא קיימת ולא נמצאת למרות שההוראות היו מיועדות לשנינו! ובכללי תמיד שיוצא לי לעבור ליד חרדים הם אפילו לא מסתכלים עליי ואם נמצא לידי בן הם ידברו רק איתו ויתעלמו ממני במופגן וזה כל כך מביך כאילו קרה לי כמה פעמים הסיטאוציה הזאת אני הייתי אוויר והם דיברו רק עם הבן שלידי- גם אם הדברים קשורים אליי.
15 ביוני 2020, 13:33
חרדיםהתנהגותאפליה    
תשובה אחת
לגמרי לא נעים קרה לי כמה פעמים
וכמו שכבר רשמו בשביל שמירת העיניים
ש
שִׁילָת
באותו הנושא:
למה יש אפלייה בצה"ל על הבנות
רק אני חושבת שזה מעצבן שיש עדיין אפלייה בין נשים לגברים בספורט?
אפלייה במשפחה.
רק אני חושבת שהחרדים הרסו את הארץ שלנו ?
למה היהודים לא עושים מחאות כמו האפרו אמריקאים,הרי יש יותר אפלייה וגזענות ליהודים בעולם מאשר לאנשים כההי עור
למה מזרחים בעבר ציפו שלא תהיה נגדם אפלייה?
אתם חושבים שעדיין יש אפלייה בין מזרחים לאשכנזים?
זה בסדר לדעתכם שהחרדים לא עושים צבא??
אם היו עושים בבית ספר כיתה לילדים עם חרדה חברתית אתם חושבים שהילדים היו נהפכים לחברים?
למה יש אפלייה בין מזרחיים לאשכנזים?
מערכת סטיפס, למה אתם עושים אפלייה?