כאילו אני ואח שלי עבדנו דרך מישהו חרדי וכל הזמן שהוא הסביר את ההוראות והדברים הוא דיבר רק אל אח שלי והסתכל רק עליו כאילו אני לא קיימת ולא נמצאת למרות שההוראות היו מיועדות לשנינו! ובכללי תמיד שיוצא לי לעבור ליד חרדים הם אפילו לא מסתכלים עליי ואם נמצא לידי בן הם ידברו רק איתו ויתעלמו ממני במופגן וזה כל כך מביך כאילו קרה לי כמה פעמים הסיטאוציה הזאת אני הייתי אוויר והם דיברו רק עם הבן שלידי- גם אם הדברים קשורים אליי.