116 תשובות
כי העולם שלנו עדיין לא שוויוני לחלוטין. אבל זה בתהליכים.
לדעתי אין אפליה, ואני אסביר (לפי הרצאה שהייתה לנו בבית ספר ומחקרים שעשיתי)
לרוב התפקידים הגדול, הבנות יכולות להצטרף גם (לפי דין אישה כדין גבר - האישה חותמת על 32 חודשים של שירות בדיוק כמו הגבר בשביל תפקידים מסויימים, כגון תפקידים קרביים). הדבר מצריך מהאישה יכולות פיזיים בדיוק כמו לגבר (לא רואה בזה בעיה בכלל, אני בטוחה שיש נשים חזקות פיזית שמסוגלות לכך).
מצד שני, יש מקומות (כגון סיירות מסויימות) שאי אפשר להגן על הקרבה הגופנית בין חיילים וחיילות. הכוונה, כמו למשל בצוללות - מאוד צפוף שם ואי אפשר להבטיח את הפרטיות על גופם של החיילים.
לכן משלבים בנות בתפקידים שכן יכולים להבטיח את פרטיותם, והיכן שפשוט אי אפשר - לא משלבים.
הצבא הפך להיות הרבה יותר שווה בין המינים ממה שהיה פעם, אז זה לא בדיוק נכון שיש אפליה.
לרוב התפקידים הגדול, הבנות יכולות להצטרף גם (לפי דין אישה כדין גבר - האישה חותמת על 32 חודשים של שירות בדיוק כמו הגבר בשביל תפקידים מסויימים, כגון תפקידים קרביים). הדבר מצריך מהאישה יכולות פיזיים בדיוק כמו לגבר (לא רואה בזה בעיה בכלל, אני בטוחה שיש נשים חזקות פיזית שמסוגלות לכך).
מצד שני, יש מקומות (כגון סיירות מסויימות) שאי אפשר להגן על הקרבה הגופנית בין חיילים וחיילות. הכוונה, כמו למשל בצוללות - מאוד צפוף שם ואי אפשר להבטיח את הפרטיות על גופם של החיילים.
לכן משלבים בנות בתפקידים שכן יכולים להבטיח את פרטיותם, והיכן שפשוט אי אפשר - לא משלבים.
הצבא הפך להיות הרבה יותר שווה בין המינים ממה שהיה פעם, אז זה לא בדיוק נכון שיש אפליה.
בטח שיש אפליה כלפי נשים
עצם זה שהן לא יכולות להתקבל לכל התפקידים וגברים כן, והתירוץ של "קרבה גופנית" לא תופס כי אם צהל יכול לעשות יחידת קומנדו או לוחמה עם גברים בלבד שיעשה גם יחידה כזאת עם נשים בלבד או שפשוט יקבל נשים ולא גברים
ושלא לדבר על הדבר הכי מטופש - המדים בצהל.
אנחנו ב2020 ועדיין בנות בג'וב מקבלות מדים אחרים ולא נוחים כאילו בשביל מה? אם אתם כל כך בעד שוויון תנו את אותם מדים לכולם לא הבנתי.
לשאלתך - כי הצבא לא שוויוני.
עצם זה שהן לא יכולות להתקבל לכל התפקידים וגברים כן, והתירוץ של "קרבה גופנית" לא תופס כי אם צהל יכול לעשות יחידת קומנדו או לוחמה עם גברים בלבד שיעשה גם יחידה כזאת עם נשים בלבד או שפשוט יקבל נשים ולא גברים
ושלא לדבר על הדבר הכי מטופש - המדים בצהל.
אנחנו ב2020 ועדיין בנות בג'וב מקבלות מדים אחרים ולא נוחים כאילו בשביל מה? אם אתם כל כך בעד שוויון תנו את אותם מדים לכולם לא הבנתי.
לשאלתך - כי הצבא לא שוויוני.
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת אנונימית, באמת שאני לא מבינה מה הבעיה להיכנס ליחידות קומנדו, בגלל שזה קשה, נו באמת איזה שטויות זה כול הקטע זה אתגר ובסוף זה גם עוזר למדינה שהיה בנות, כי בנות יותר מרוכזות וחכמות מבנים, וזה עובדה קראתי מחקר על זה
צודקת אנונימית, באמת שאני לא מבינה מה הבעיה להיכנס ליחידות קומנדו, בגלל שזה קשה, נו באמת איזה שטויות זה כול הקטע זה אתגר ובסוף זה גם עוזר למדינה שהיה בנות, כי בנות יותר מרוכזות וחכמות מבנים, וזה עובדה קראתי מחקר על זה
אנונימית
נותנים לנו ייחס שונה ולוקחים אותנו ליחידות הפחות טובות וגם אין לנו אפשרות בחירה גדולה כל כך לבנים כל הדלתות פתוחות וגם מביאים לנו מדים בגזרה גברית כאילו מה איזה חוסר התחשבות
אנונימית
מה עם זה שבנות מקבלות יותר מיונים מבנים? זה שיותר קל להן להגיע ליומיות? לתפקידי גוב טובים? הן יכולות להיות מדריכות מה שבנים לא יכולים, להיות משקיות תש וכו'
הצבא לא צריך להיות שוויוני! תראי ביוטיוב סרטון של כאן דעה על גיוס נשים . היא מסבירה שם מעולה.
אנחנו צריכים צבא חזק לא שוויוני . יש מקומות בהם בנות לא צריכות להיות . ואני ממש פמיניסטית
אנחנו צריכים צבא חזק לא שוויוני . יש מקומות בהם בנות לא צריכות להיות . ואני ממש פמיניסטית
שואל השאלה:
הם מקבלות יותר מיונים כי לבנות אין מה שיש לבנים וזה מחזור או סרטן רחם חס וחלילה טפו טפו וכאלה, אבל יש בנות שזה לא מונע מהם
הם מקבלות יותר מיונים כי לבנות אין מה שיש לבנים וזה מחזור או סרטן רחם חס וחלילה טפו טפו וכאלה, אבל יש בנות שזה לא מונע מהם
אנונימית
לול זה ככה בגלל שאין להן את אותן אופציות כמו גברים ^ זה נטו תוצאת לוואי מהאפליה.
הצבא אוטומטית לא מכריח בנות ללכת ללוחמה ולא לוקח כל בת עם פרופיל 97 למיוני לוחמה כי בנות הן "עדינות" ו"חשובות" ו"הרחם שלהן יכול ליפול בגלל המשקלים" ו"אם הן יפלו בשבי זה יהיה גרוע יותר מגבר"
בואו
כולנו בני אדם
בשנות ה60 אסרו על נשים להשתתף במרתון כי אשכרה טענו שזה יגרום לרחם שלהן ליפול
כולנו אזרחי מדינת ישראל ומי שיכול לתרום צריך לתרום למערך ההגנה
אז גם אם זה אומר לשלוח את הבנות שלנו ללוחמה כמו שאתם שולחים את הבנים תשלחו את הבנות לא הבנתי את האפליה והכפפות משי רק כי יש לנו חזה ורחם.
הצבא אוטומטית לא מכריח בנות ללכת ללוחמה ולא לוקח כל בת עם פרופיל 97 למיוני לוחמה כי בנות הן "עדינות" ו"חשובות" ו"הרחם שלהן יכול ליפול בגלל המשקלים" ו"אם הן יפלו בשבי זה יהיה גרוע יותר מגבר"
בואו
כולנו בני אדם
בשנות ה60 אסרו על נשים להשתתף במרתון כי אשכרה טענו שזה יגרום לרחם שלהן ליפול
כולנו אזרחי מדינת ישראל ומי שיכול לתרום צריך לתרום למערך ההגנה
אז גם אם זה אומר לשלוח את הבנות שלנו ללוחמה כמו שאתם שולחים את הבנים תשלחו את הבנות לא הבנתי את האפליה והכפפות משי רק כי יש לנו חזה ורחם.
אנונימית
שואל השאלה:
ותאמינו לי שיש בנות שלא רוצות להיות כג'ובניקיות, הן מקבלות את זה כי אין להן ברירה!!!
ותאמינו לי שיש בנות שלא רוצות להיות כג'ובניקיות, הן מקבלות את זה כי אין להן ברירה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
ובטח שהצבא צריך להיות שוויוני, גם בנות רוצות להגן על המדינה שלהן ולעשות משהו מעניין בחיים שלהן חוץ מלהיות "שפחות" כמו שאתם השוויוניזם קוראים לזה
ובטח שהצבא צריך להיות שוויוני, גם בנות רוצות להגן על המדינה שלהן ולעשות משהו מעניין בחיים שלהן חוץ מלהיות "שפחות" כמו שאתם השוויוניזם קוראים לזה
אנונימית
יש תפקידים שבנות יותר טובות מגברים ויש להפך וזה סבבה לגמרי . יש בנות חזקות . אני עצמי בהליכים למיון ללוחמה בעזרת ה . אני אומרת שיש יחידות שבנות לא אמורות להיות .. תחשבי 50 אחוז החיילים קרבים בצהל הם בוגרי הקיבוץ הדתי מה יקרה אם יכניסו ליחידות קביות בנות ? הם לא התגיסו לקרבי יותר וזה מוריד לנו לוחמים . ואת באמת חושבת כדי לוותר עליהם רק כדי לעשות את הצבא שלנו שוויוני? תארי לך כמה בנים לא ייתגיסו לקרבי אם באמצע הטנק אחת הבחורות תצטרך להחליף טמפון. אני מאמינה שיש חייחות מסורות טובות חזקות ואף יותר מגברים אני גם מאמינה שלא צריך לדחוף את בנות לכל יחידה קרבית כמו גולני או גבעתי . ניגשו מלא תלונות מבנות שעברו בסך כל טירונות 03 מה יקרה שהם יצטרכו לעבור טירונות 05 כמה הם יטבעו את צהל? ... כדי שבנות יכנסו ללחומה הורידו אחוז בסולם המאמצים ב 30 אחוזיםם .. אז מה את מעדיפה צבא שוויני או צבא חזק שתפקידוו לשמור על המדינה . (שוב יש בנות שמסוגלות)
יש מלא תפקידים שזה לא לגוב ואפשר לעבור לחמשושים מגוב מקלות, ביחס לזה שהרבה יותר קשה להיות גוב מחמשושים.
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להיות בזה, אני רוצה להיות בקומנדו כמו סיירת מטכל או מסתערבים או כול דבר אחר, למה בהם אי אפשר להתקבל בגלל שזה קומנדו לקומנדו אי אפשר שבנות יתקבלו כי הן חלשות מידי בשביל זה, מה הקשר, מה זה השטויות האלה
אבל אני לא רוצה להיות בזה, אני רוצה להיות בקומנדו כמו סיירת מטכל או מסתערבים או כול דבר אחר, למה בהם אי אפשר להתקבל בגלל שזה קומנדו לקומנדו אי אפשר שבנות יתקבלו כי הן חלשות מידי בשביל זה, מה הקשר, מה זה השטויות האלה
אנונימית
את יכולה להיות ביס"מ.
ובנות חלשות יותר פיזית וכנראה לא משתלם להם לעשות שגם בנות יכולות להיות קומנדו, למרות שבצבא ארה"ב בנות יכולות להגיע לטופ.
ובנות חלשות יותר פיזית וכנראה לא משתלם להם לעשות שגם בנות יכולות להיות קומנדו, למרות שבצבא ארה"ב בנות יכולות להגיע לטופ.
שואל השאלה:
אז עדיף כבר להגר לארצות הברית, לפחות שם אפשר להיות רמטכ"לית כי לא זכור לי אי פעם שהייתה בישראל רמטכ"לית
ודרך אגב בנות יכולות להחזיק הרבה יותר כבדים
לבנות יש סיבולת יותר טובה מלבנים
אז עדיף כבר להגר לארצות הברית, לפחות שם אפשר להיות רמטכ"לית כי לא זכור לי אי פעם שהייתה בישראל רמטכ"לית
ודרך אגב בנות יכולות להחזיק הרבה יותר כבדים
לבנות יש סיבולת יותר טובה מלבנים
אנונימית
רמטכ"ל צריך להיות לוחם ועדיין לא הייתה לוחמת מספיק זמן בצבא, כרגע הכי גבוה שאישה הגיעה זה אלוף וזה גם משהו. גם לא היה רמטכ"ל מחיל הים והיה רמטכ"ל פעם אחת מחיל האוויר.
לא תהיה אישה רמטכ"לית.
לא תהיה אישה רמטכ"לית.
אם את מעדיפה להגר לארצות הברית .. אז מאיפה הציונות הגדולה לשרת בסיירת ?! את סותרת את עצמך חברה .
וכן פיזיולוגיה המבנה שלנו שונה משל הגבר ואת יכולה לקרוא על זה יש מלא מאמרים
וכן פיזיולוגיה המבנה שלנו שונה משל הגבר ואת יכולה לקרוא על זה יש מלא מאמרים
שואל השאלה:
אני לא מעדיפה להגר לארצות הברית
אבל בארצות הברית אין אפלייה כמן שיש בישראל העיקר שאומרים שישראל זה מקום טוב לכולם, רק אתמול רצחו אישה, ואני כן רוצה להיות בתפקיד חשוב בצבא (שהוא לא ג'ובניק) כדי שאני אוכל להגן עלייה ולא לשבת ולהקליד מספרים של בתי מלון לחיילים או כול דבר אחר, כי זה ממש להגן על מדינת ישראל
אני לא מעדיפה להגר לארצות הברית
אבל בארצות הברית אין אפלייה כמן שיש בישראל העיקר שאומרים שישראל זה מקום טוב לכולם, רק אתמול רצחו אישה, ואני כן רוצה להיות בתפקיד חשוב בצבא (שהוא לא ג'ובניק) כדי שאני אוכל להגן עלייה ולא לשבת ולהקליד מספרים של בתי מלון לחיילים או כול דבר אחר, כי זה ממש להגן על מדינת ישראל
אנונימית
אז לכי תהיי לוחמת
שואל השאלה:
אני רוצה להיות לוחמת אבל במשהו מעניין ולא לעמוד כול הזמן בגבול או לסחוב דברים
באלי להיות בקומנדו רק שישראל חושבת שבנות לא מתאימות להיות בקומנדו כי הן חלשות!!!! וזה מחרפן אותי!!!
אני רוצה להיות לוחמת אבל במשהו מעניין ולא לעמוד כול הזמן בגבול או לסחוב דברים
באלי להיות בקומנדו רק שישראל חושבת שבנות לא מתאימות להיות בקומנדו כי הן חלשות!!!! וזה מחרפן אותי!!!
אנונימית
כי הם מעדיפים בנים דתיים על בנות.
שואל השאלה:
אז רגע אני יחזור בתשובה, מה זה השטויות האלה, מה זה בנים דתיים, מה הם מרוויחים מי זה בכלל
אז רגע אני יחזור בתשובה, מה זה השטויות האלה, מה זה בנים דתיים, מה הם מרוויחים מי זה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמן עכשיו חדר לבנות חדר לבנים, מקלחת לבנות ומקלחת לבנים, אז מה משתנה פה לעזאזל
זה כמן עכשיו חדר לבנות חדר לבנים, מקלחת לבנות ומקלחת לבנים, אז מה משתנה פה לעזאזל
אנונימית
שבשטח יותר קשה להסתדר ככה ואין ממש בנים דתיים בחיר מעורב.
גם לסיירות יש ביקוש מטורף, זה שלא שחסר כוח אדם שם.
שואל השאלה:
ומה אם שאר היחידות, כאילו זה משנה, חש הרבה יחידות שיש בהם דתיים וחילוניים ביחד, וזה סבבה אז מה הבעיה בקומנדו
ומה אם שאר היחידות, כאילו זה משנה, חש הרבה יחידות שיש בהם דתיים וחילוניים ביחד, וזה סבבה אז מה הבעיה בקומנדו
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני לא מבינה למה זאות כזאות בעיה להתקבל
אז אני לא מבינה למה זאות כזאות בעיה להתקבל
אנונימית
כי ביחידות אחרות לא שוכבים ביחד מערבים כנראה
שואל השאלה:
נו באמת איזה שטויות זה כמו שגבר דתי תהיה עם אישה דתייה, הם גם שוכבים ביחד הרי באותה מיטה, ובצהל זה רק כמה שניות וגם לא הכי קרוב
אז חלאס מהשטיות האלה, הדעת זה לא הדבר היחיד שמפריע ולכול דבר יש פתרון
נו באמת איזה שטויות זה כמו שגבר דתי תהיה עם אישה דתייה, הם גם שוכבים ביחד הרי באותה מיטה, ובצהל זה רק כמה שניות וגם לא הכי קרוב
אז חלאס מהשטיות האלה, הדעת זה לא הדבר היחיד שמפריע ולכול דבר יש פתרון
אנונימית
אולי כי היא אשתו?
ככה זה דתיים, הם לא ישכבו עם בנות קרוב מאוד.
ככה זה דתיים, הם לא ישכבו עם בנות קרוב מאוד.
שואל השאלה:
ומה עם בהתחלה, רגע רגע רגע ממתי דתיים הולכים בכלל לצבא הם לא נגד לזה, כי לפי מה שידוע לי הם כן, ומה עם הבנות שלא מתקבלות לקומנדו אבל כן עוזרות להן פה ושם, זה לא מפריע!!
ומה עם בהתחלה, רגע רגע רגע ממתי דתיים הולכים בכלל לצבא הם לא נגד לזה, כי לפי מה שידוע לי הם כן, ומה עם הבנות שלא מתקבלות לקומנדו אבל כן עוזרות להן פה ושם, זה לא מפריע!!
אנונימית
הרבה דתיים הולכים לצבא (אני לא מדבר עם חרידים אלא דתיים כיפות סרוגות וזה)
ואין לי מושג על מה את מדברת שבנות עוזרות להם
ואין לי מושג על מה את מדברת שבנות עוזרות להם
שואל השאלה:
יש בנות שלפעמים עוזרות להן כמו עבודות מחשב וכאלה, ויש הרבה יחידות שגם שם יש בנים דתיים עם כיפות וסריגים והם ביחד עם בנות אז זה לא תרוץ
יש בנות שלפעמים עוזרות להן כמו עבודות מחשב וכאלה, ויש הרבה יחידות שגם שם יש בנים דתיים עם כיפות וסריגים והם ביחד עם בנות אז זה לא תרוץ
אנונימית
כן אבל הם כנראה לא צריכים להיות ביחד בשטח שבועות
ולמה שבנות יעשו רק שנתיים ובנים שנתיים 8?
צהל לא שיווני בכלל, תגידי תודה שאת בת.
צהל לא שיווני בכלל, תגידי תודה שאת בת.
שואל השאלה:
בטח שכן, יש דבר כזה טירונות ולפעמים יוצאים למשימות שטח ויושנים בשטח
בטח שכן, יש דבר כזה טירונות ולפעמים יוצאים למשימות שטח ויושנים בשטח
אנונימית
וואו ממש נעצבן אותי כל הפאמיניסטיות בהגזמה. תקשיבי יש תפקידים קרביים שבנות יכולות לעשות אבל את מבינה שזה לא ריאלי לשלוח יחידת קומנדו של נשים לעירק או סוריה או עזה נכון??את מבינה שפיזית אנחנו יותר חזקים כןכןכן הפוטנציאל של בנים להיות חזק פיזית חזק יותר משל בנות. ברור שיש פוליטיקה אבל גם בלי אני אוצה לראות אבא שמוכן שהילדה שלו תלך לסוריה מבלי שהןא בכלל יודע ובמקרה שהיא תיתפס אני לא רוצה לחשוב מה יעשו להם. כן וגם מחזור וצרכיים נשיים אחרים שמקשים על פעילות בשטח אז דיי פשוט דיי לחשוב שאתם כמו בנים או יותר טובות כי לכל מין יש את היתרונוצ והחסרונות שלו ואין טעם לנסות להוכיח(ללא הצלחה) שהמינים שווים באותם תחומים כי הם לא!!!!!!
כן אבל הבנות לא ישנות עם הבנים
שואל השאלה:
אין לי בעיה לעשות שנתיים ושמונה אבל עם תפקיד מעניין ולא לתייק דפים כי זה שעמום ואני לא כזאות אחרי זה אני מתחרפנת והולכת כמו שעכשיו אני לא אוהבת ללכת לבית ספר כח זה כול שיעור אותו דבר וזה מחרפן
אין לי בעיה לעשות שנתיים ושמונה אבל עם תפקיד מעניין ולא לתייק דפים כי זה שעמום ואני לא כזאות אחרי זה אני מתחרפנת והולכת כמו שעכשיו אני לא אוהבת ללכת לבית ספר כח זה כול שיעור אותו דבר וזה מחרפן
אנונימית
חסר תפקידים מעניינים?
אז לכי לתהיי לוחמת
שואל השאלה:
אוי מסכנים, תגיד לי מה אתה חושב שמוסד ושב"כ גם לא עושים דברים סמויים עם בנות? והמשטרה? הם גם עושים דברים סמויים עם בנות אתה יודע לפעמים זה טוב להגיע לסוריה המו בעל ואישה כדי שהמשחק יראה איך שהוא אמין
אוי מסכנים, תגיד לי מה אתה חושב שמוסד ושב"כ גם לא עושים דברים סמויים עם בנות? והמשטרה? הם גם עושים דברים סמויים עם בנות אתה יודע לפעמים זה טוב להגיע לסוריה המו בעל ואישה כדי שהמשחק יראה איך שהוא אמין
אנונימית
שואל השאלה:
לוחמת זה לא מעניין, זה להיות כול הזמן על הגבול, ומה עושים אחרי היתרונות כמעט את אותם דברים
לוחמת זה לא מעניין, זה להיות כול הזמן על הגבול, ומה עושים אחרי היתרונות כמעט את אותם דברים
אנונימית
מוסד ושבכ זה שונה מצבא. מגייסים בנות ספציפיות לפי קריטריונעם מסויימים איך את משווה בכלל נכון גם בצבא זה ככה אבל יש הבדל בין לגייס הרבה בנות לבין נקודתי ועובדה שנקודתי מגייסים. אמרת בעצמך אז איפה האפליה פה?
שואל השאלה:
כי אולי קומנדו עובד עם השב"כ והמוסד, כמו סיירת מטכל נגיד
כי אולי קומנדו עובד עם השב"כ והמוסד, כמו סיירת מטכל נגיד
אנונימית
לא צריך יחידת בנות שאפשר לעשות יחידת בנים פשוט לדברים ספציפיים לוקחים בנות ספציפיות וזהו
שואל השאלה:
אבל מה עם קבוע, למה להיות כאלה ***
אבל מה עם קבוע, למה להיות כאלה ***
אנונימית
אוקיי אוקיי אוקיי תסתכלי בתכלס מכייסים בנות לתפקידים כאלה אמרת בעצמך מוסד ושבכ והכל והם עובדים עם הצבא הרי הם מקבלים גם מהצבא חיילים ואפשר להתגייס לשבכ ומוסד מהצבא. אז מה האפליה פה?
שואל השאלה:
השלוש נקודות יצאו בטעות על תתייחסו
השלוש נקודות יצאו בטעות על תתייחסו
אנונימית
מזאת אומאת קבוע?
הם נמצאות קבוע שמה מה לא מובן?פשוט המשימות שהן יוצאות אליהן זה דברים ספציפיים
שואל השאלה:
שרק מהקומנדו או איזה שהוא תפקיד חשוב בצה"ל (שהןא לא לוחמת) אפשר להתגייס לשב"כ ולמוסד כח רק הם עובדים ביחד איתם
ואת כול התפקידים הכי חשובים בצה"ל אסור בנות!!!!
שרק מהקומנדו או איזה שהוא תפקיד חשוב בצה"ל (שהןא לא לוחמת) אפשר להתגייס לשב"כ ולמוסד כח רק הם עובדים ביחד איתם
ואת כול התפקידים הכי חשובים בצה"ל אסור בנות!!!!
אנונימית
וואי רציני יש פה אנשים שכותבים תגובות ככ מטומטמות. תראי, בנות ובנים זה לא אותו הדבר כמובן, לא משנה כמה ינסו לשנות את זה, הבנות בחיים לא יצליחו להתמודד עם הקריעת תחת שקורעים את הבנים בצבא. בלי קשר לדתיים לא דתיים. גם ככה הבנות שבקרבי סתם מורידות את רמת הכושר של החיילים (שמים להן מדרגה במיוחד לפני הקיר או משהו כדי להקל עליהן) ולהזכירך, יש לבנות בבטן משהו שנקרא רחם, אם הוא נפגע אותה המישהי יכולה להגיד ביי ביי לילדים העתידיים שלה. קיצר, כל הפמיניסטיות כאן למיניהן- בנים ובנות זה לא אותו הדבר, בלי קשר לשיוויון ולדת, תפנימו.
אה ואני אומרת את זה בתור בת אגב
אה ואני אומרת את זה בתור בת אגב
שואל השאלה:
בטח שיש קבועות בשב"כ ובמוסד!! אז מה הבעיה שהיה קבועות בקומנדו למשל
בטח שיש קבועות בשב"כ ובמוסד!! אז מה הבעיה שהיה קבועות בקומנדו למשל
אנונימית
כי אין בהן צורך בקומנדו.
בשב"כ ובמוסד יש.
בשב"כ ובמוסד יש.
למה נראלך מגייסים בנות למוסד ושבכ?כי צריכים שזה יהיה אמין ולפתות והכל אבל מה תועיל בת בקומנדו אה? ואני בטוח שיש וטנחנו פשוט לא שומעים עליהם אבל הם מעטות ואם אין אז אין אבל בן עדיף על בת רק במקרים מסויימים שזה השבכ ומוסד יש בנות. תפסיקי לעשות דווקא ולנסות להוכיל משהו מפגר
שואל השאלה:
אז מה הבעיה לתת לצבא להתמודד לבד, שיתאמצו קצת זה כול הקטע, אני פשוט לא מבינה את זה, אני לא חושבת כשאת תצטרכי לעבור באיזה שהןא קיר במלחמה היה שם ספסל שיחכה שתעלי עליו
כול הקטע זה להתמודד, ומה נראה לך שבארצות הברית ורוסיה שיש להן קירות הרבה יותר גבוהים מפה עומדים עם ספסל שהבנות יקפצו עליו ויעלו, נראה לך?? כי לי ממש לא נראה ככה, רק פה הבנות שלנו מפונקות
אז מה הבעיה לתת לצבא להתמודד לבד, שיתאמצו קצת זה כול הקטע, אני פשוט לא מבינה את זה, אני לא חושבת כשאת תצטרכי לעבור באיזה שהןא קיר במלחמה היה שם ספסל שיחכה שתעלי עליו
כול הקטע זה להתמודד, ומה נראה לך שבארצות הברית ורוסיה שיש להן קירות הרבה יותר גבוהים מפה עומדים עם ספסל שהבנות יקפצו עליו ויעלו, נראה לך?? כי לי ממש לא נראה ככה, רק פה הבנות שלנו מפונקות
אנונימית
איזה קירות? חחח מה? מה הקשר להתאמץ את פשוט התעלמת מכל מה שאמרו לך חח אין לך מה לענות הפסדת לא הצלחת להוכיח את הטענה שלך וזהו
שואל השאלה:
זה לא מפגר אבל בעליל לא מפגר, אם הקומנדו עוזר להן אז למה שגם לא היו בנות, אני בטוחה שבקומנדו צריכים קצת בנות כי לא הכול סובב סביב הבנים בעולם הזה
זה לא מפגר אבל בעליל לא מפגר, אם הקומנדו עוזר להן אז למה שגם לא היו בנות, אני בטוחה שבקומנדו צריכים קצת בנות כי לא הכול סובב סביב הבנים בעולם הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אם תקרא שוב תבין
אם תקרא שוב תבין
אנונימית
ארה"ב ורוסיה הן מעצמות עם מאות מיליונים של בני אדם, את רוצה לנחש כמה בנות יש ביחידות עילית שם? אני מניח שאפשר לספור אותן על כף יד אחת. אז כמה בנות 18 יהיו לנו בעילית?
בואי תשאירי את זה למוסד ולשב"כ, תביאי האפליה בצבא זה נגד גברים ולא נשים.
בואי תשאירי את זה למוסד ולשב"כ, תביאי האפליה בצבא זה נגד גברים ולא נשים.
שואל השאלה:
מישהי פה כתבה על ששמים לבנות מדרגה לפני הקיר כדי להקל עליהן, אז לא נראה לי שבמלחמה תחכה לה מדרגה שתקל עלייה, ואני דיי בטוחה שבארצות אחרות כמו ארצות הברית אין את השטויות האלה
מישהי פה כתבה על ששמים לבנות מדרגה לפני הקיר כדי להקל עליהן, אז לא נראה לי שבמלחמה תחכה לה מדרגה שתקל עלייה, ואני דיי בטוחה שבארצות אחרות כמו ארצות הברית אין את השטויות האלה
אנונימית
אוקיי למה שהם יצטרכו בנות? כי הם חזקות יותר?אה רגע לא אולי זה כי אין להם דברים שמפריעים להם להיות בשטח אה פאק מחזור ורחם ועוד כל מיני שטויות כאלה. טוב אבל יש פחות שיטות עינוי שיכולות להיות ממש מזוויעות אה נכון חח שכחתי הם יכולות להיכנס להריון ממוחמד שהולבובלו.
מספיק סיבות למה מקומם של הבנות זה ממש לא קומנדו?
שואל השאלה:
אני די בטוחה שבארצות הברית יש אבל ברוסיה פחות(אם בכלל) ואם הצבא משתף איתם פעולה אז לא יזיק להם לשים כמה בנות, זה לא כזה רע, הם פשוט מפחדים כנראה
אני די בטוחה שבארצות הברית יש אבל ברוסיה פחות(אם בכלל) ואם הצבא משתף איתם פעולה אז לא יזיק להם לשים כמה בנות, זה לא כזה רע, הם פשוט מפחדים כנראה
אנונימית
חחח זה לא כזה רע הם פשוט מפחדים כנראה? הלוו have you been here this all time? מלא סיבות למה הם כנראה פשוט מפחדים
שואל השאלה:
לא זה לא מצדיק, יש דבר כזה גלולות ויש דבר כזה כדורים כדי להעביר את הכאבים וספורט, ספורט עוזר לרחם שתדעו כן
לא זה לא מצדיק, יש דבר כזה גלולות ויש דבר כזה כדורים כדי להעביר את הכאבים וספורט, ספורט עוזר לרחם שתדעו כן
אנונימית
שואל השאלה:
ודרך אגב אם היא לא תחשוב על הכאבים זה עובר כי היא תהיה עסוקה בדברים אחרים
ודרך אגב אם היא לא תחשוב על הכאבים זה עובר כי היא תהיה עסוקה בדברים אחרים
אנונימית
נכון ספורט ממש סיזיפי וקשה עוזר כמו להרים תיק ששוקל 50 קילו וללכת טו לרוץ קלימוטרים זה מה שמתאים לבנות לעשות.
רק אומר שעד היום 4 בנות הגיעו להיות טייסות קרב, כמה בנים? יותר מידי.
אני מניח שהמסלול של טיס שוויוני, אז למה שיהיו הרבה פחות טייסות קרב?
אני מניח שהמסלול של טיס שוויוני, אז למה שיהיו הרבה פחות טייסות קרב?
ואני בטוח שמחזור יעזור לה להרים את התיק
שואל השאלה:
אתה חושב שיש בנות שלא עשו את זה בזמן מחזור או לא בזמן מחזור?
תאמין לי ראיתי הרבה מאוד בנים שמתלוננים מאשר בנות
אתה חושב שיש בנות שלא עשו את זה בזמן מחזור או לא בזמן מחזור?
תאמין לי ראיתי הרבה מאוד בנים שמתלוננים מאשר בנות
אנונימית
כי פחות בנות מנסות להתקבל..
וקשה מאוד להתקבל תשלב ביחד
אני חודב שזה קצת לא ריאלי לגרום לאישה לסחוב 50 קילו שהיא בעצמה שוקלת 50 קילו על הגב
שואל השאלה:
אבל עובדה שיש בנות שעושות את זה!
עובדה שיש בנות קרביות בצה"ל שעומדות בגבול וסוחבות ועוד דברים אחרים, עובדה שבטירונות הן עושות את זה
אבל עובדה שיש בנות שעושות את זה!
עובדה שיש בנות קרביות בצה"ל שעומדות בגבול וסוחבות ועוד דברים אחרים, עובדה שבטירונות הן עושות את זה
אנונימית
כן אבל אי אפשר להשוואת חיר גבולות לקומדו / עילית...
הבנות צריכות לעשות 3 מתח עם גומי ובנים צריכים לעשות 10 מתח עם ווסט, הבנים עושים הכשרה קשה הרבה יותר מהבנות בחיר מעורב.
הבנות צריכות לעשות 3 מתח עם גומי ובנים צריכים לעשות 10 מתח עם ווסט, הבנים עושים הכשרה קשה הרבה יותר מהבנות בחיר מעורב.
שואל השאלה:
סבבה יש כאלה שמבקשות לעשות מתח עם גומי כמו שהבנים עושים
סבבה יש כאלה שמבקשות לעשות מתח עם גומי כמו שהבנים עושים
אנונימית
מה הקשר סרטן הרחם?
ולבנים יש סרטן הערמונית
אין שום הבדל...
ולבנים יש סרטן הערמונית
אין שום הבדל...
אנונימית
איזו אפליה יש?
מה זאת אומרת צבא זה לא מקום לבנות מה אתה רציני?
אויש נו באמת
לפעמים באמת אין לי כוח לאנשים יאוו
אויש נו באמת
לפעמים באמת אין לי כוח לאנשים יאוו
אנונימית
אני רוצה להיות פרמדיקית צבאית
ואם אני אעבור את התהליך וישבצו אותי בלימוד ולא בשטח- אני ארצח מישהו
ואם אני אעבור את התהליך וישבצו אותי בלימוד ולא בשטח- אני ארצח מישהו
אנונימית
למה יש אפלייה פה?!
כל האימוג'ים שיש בהם בני אדם הן בנות ורק האימוג'י המשתחווה זה בן!!
כל האימוג'ים שיש בהם בני אדם הן בנות ורק האימוג'י המשתחווה זה בן!!
על כל התגובות לגבי היחידות וזה,בסופו של יום יחידה רק של גברים או רק של נשים היחידה רק של גברים תיהיה הרבה יותר אפקטיבית מהסיבה היחידה היא שאין הרבה בנות בצהל שיכולות לעמוד בדרישות המטורפות שצריך כדי להתקבל ליחידות האלה ובסופו של יום הרוב המוחלט שלכן הנשים שאומרות שיש גם נשים חזקות זה רק דיבורים כי 99 אחוז מכן לא תתאמן כמו כמו החברה שרוצים להתקבל למטכל וליחידות מובחרות, וגם אלאמשכן רובן לא יכולות לעמוד בדרישות אז עד שאת לא תעמדי בדרישות כדי לנתקבל אין לך סיבה לבכות שלא מקבלים אותך
וגם זה הרבה תלוי למבנה גוף,עם תשווי את מבנה הגוף של רוב הנשים ומבנה הגוף של רוב הגברים את תראי שלרוב האישה היא קטנה יותר נמוכה יותר ויש לה גב הרבה פחות רחב וידיים הרבה פחות שריריות ,ואם אי פעם ראית חייל קרבי בכול יחידה קרבית נורמלית ותשווי את מראה הגברים לנשים את תראי שהגברין נראים כמו חיילים מפוצצים בשריירים והבנות אפילו לא מתקרבות לשם..
יש גם על הבנים כי הם משרתים יותר ולרוב אם יש להם פרופיל גבוה הם נשלחים ללוחמה לעומת בנות
במילה אחת בולשיט
כדי שהן יבכו, ישמרו את הדמעות שלהן בצנצנת מיוחדת שעשויה מזכוכית מחול ים סוף, ויחזירו את משה רבינו לחיים
זה לא אפליה, זו אמת מרה.
יש אפליה לשתי הצדדים, בנות משרתות פחות מעצם היותן בנות..
שואל השאלה:
וואוו וואו, תרגעו ומהר על הזילזול שלכם בבנות
פגשתי הרבה בנות שהן אמיצות פי אלף מהבנים, וואלה תתפלאו, יש בנות שמרימות 50 קילו על הגב ועובדה שעושים את זה, וצבא זה כן מקום לבנות מסויימות (כמוני) שרוצות לעשות משהו מעניין (לא לוחמה ולא ג'ובניקית)
ותאמינו או לא (בעיה שלכן) חצי מהבנים שאני מכירה הם ג'ןבניקים עם פרופיל גבוה כמו אח שלי והחברים שלו רק 1 מהם הוא בקרבי והשאר לא מתקרב, ומוזר שדווקא אני רואה הרבה בנות משרתות בקרבי!!!!!
וואוו וואו, תרגעו ומהר על הזילזול שלכם בבנות
פגשתי הרבה בנות שהן אמיצות פי אלף מהבנים, וואלה תתפלאו, יש בנות שמרימות 50 קילו על הגב ועובדה שעושים את זה, וצבא זה כן מקום לבנות מסויימות (כמוני) שרוצות לעשות משהו מעניין (לא לוחמה ולא ג'ובניקית)
ותאמינו או לא (בעיה שלכן) חצי מהבנים שאני מכירה הם ג'ןבניקים עם פרופיל גבוה כמו אח שלי והחברים שלו רק 1 מהם הוא בקרבי והשאר לא מתקרב, ומוזר שדווקא אני רואה הרבה בנות משרתות בקרבי!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
שלכם*
שלכם*
אנונימית
אם את רואה הרגה בנות שמשרתות בקרבי אז איפה האפלינ??את סותרת את עצמך אני לא יכול עם הטימטום הזה
שואל השאלה:
הן בקרבי אבל לא בקומנדו
הן בקרבי אבל לא בקומנדו
אנונימית
נו ואם תלכי את תוכלי להתקבל אם תמצאי מתאימה חח הסיבה שבנ6ת לא נמצאות שם זה כי הם לא נמצאות מתאימות בוחנים אותכם בידיוק כמו בנים לא פחות ולא יותר
שואל השאלה:
טןב אין לי כוח אלייך אתה לא מבין שום דבר
בנות כן יכולות לעשות דברים פי אלף מהבנים
טןב אין לי כוח אלייך אתה לא מבין שום דבר
בנות כן יכולות לעשות דברים פי אלף מהבנים
אנונימית
אבל לא פיזית...
גם מנטלית לא חח שני המינים יכולים לעשות אותו דבר סטטיסית פיזית לא!!!
שואל השאלה:
בטח שפיזית!!! ראיתי מלא בנות שמרימות דברים כבדים, כאילו כבדים כבדים
בטח שפיזית!!! ראיתי מלא בנות שמרימות דברים כבדים, כאילו כבדים כבדים
אנונימית
מעטות הבנות שיכולות וכנראה שזה לא משתלם לצבא לעשות את זה.
אה כאילו כבדים כבדים? בטח הם על חומרים. תפסיקי כבר להתנגד לזה את בת ואת פיזיץ חלשה יותר מבנים ואני לא מדבר על המצב הנוכחי כח את יכולה להיות חזקה יותר ממני גם אני מדבר על הפוטנציאל
בנות צריכות להוליד ילדים בנים לא להרים משקלים כאלה פוגעים בנשים וגברים כאחד אבל לנשים הנזק יכול להיות בלתי הפיך ואצל בנים אם יש קילה עושים ניתוח ופשוט מפסיקים להרים דברים כבדים
וגם זה פוגע בגברים פחות מבנשים..כי יותר חזקים פיזית ושוקלים יותר ויש יותר שרירים
שואל השאלה:
יש בנות שבכלל לא רוצות להוליד ילדים
אז לא אכפת להן להרים
יש בנות שבכלל לא רוצות להוליד ילדים
אז לא אכפת להן להרים
אנונימית
אוקיי זה עדיין עושנ נזקים בלתי הפיכים מה לא מובן??רוצה ללכת לקומנדו תוכיחי שאת טובה לפחות אם לא יותר מכל מי שהולך לשם. i dare you
בודקים אותך בידיוק כמו כל אחד אחר יש לך הזדמנות שווה
אם את רוצה, יש מלא יחידות מיוחדות שבנות יכולת להגיע.
דוהר שמיים / מורן / יס"מ / גדס"מ / ילת"ם / עוקץ, כנראה שיש סיבה שהן לא יכולות לקומנדו. היחידות האלו לא נופלות מקומנדו ולרובן יש יותר מבצעים מהם.
דוהר שמיים / מורן / יס"מ / גדס"מ / ילת"ם / עוקץ, כנראה שיש סיבה שהן לא יכולות לקומנדו. היחידות האלו לא נופלות מקומנדו ולרובן יש יותר מבצעים מהם.
שואל השאלה:
אבל אם יותר מעניין לי להיכנס לקומנדו ולא להיות באחד היחידות האלה?
אבל אם יותר מעניין לי להיכנס לקומנדו ולא להיות באחד היחידות האלה?
אנונימית
אז את לא יכולה, האפשרויות האלו טובות ואפילו מעולות.
לפרוטוקול מורן שייכים לאוגדה 98 - שגם הקומנדו משתייכים אליה.
שואל השאלה:
אבל הם לא עובדים עם השב"כ והמוסד
אבל הם לא עובדים עם השב"כ והמוסד
אנונימית
שואל השאלה:
ולמורן הבנות יכולות להיכנס?
ולמורן הבנות יכולות להיכנס?
אנונימית
וקומנדו עובדים עם המוסד והשכב?
ותקראי קצת על מורן שתביני שעובדים שהם עובדים צמוד מאוד עם השבכ - כנל יס"מ.
ותקראי קצת על מורן שתביני שעובדים שהם עובדים צמוד מאוד עם השבכ - כנל יס"מ.
כן, יש בנות במורן. הן עושות את המסלול והכל עם הבנים אבל ההכשרה שלהן קלה יותר - הן לא משחירות אלונקות ודברים כאלו.
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
באותו הנושא: