5 תשובות
בגדול על מה שאת רוצה מה שעובר עלייך שלחי לי פרטי ..אםבאלך
לי ספציפית הייתה שיחה בגלל שאמרתי שבא לי למות (בית הספר הגזים בתגובה שלו), אז היא שאלה אותי למה ודברים כאלו.
FML
שואל השאלה:
על מה מדברים איתה? מה היא שואלת?
אני לחוצה מחר יש לי שיחה עם הפסיכולוגית של הבית ספר . אז סליחה אם זה פרטי
אנונימית
הייתה לי שיחה אחת עם יועצת בית ספר לפני כמה שנים. כל מה שעשינו זה לדבר.
FML
בעיקר מדברים יש לי פיסכלוגית כבר שנים אם את צריכה רוצה לפרוק להיעזר בי שלחי פרטי❤