5 תשובות
בגדול על מה שאת רוצה מה שעובר עלייך שלחי לי פרטי ..אםבאלך
לי ספציפית הייתה שיחה בגלל שאמרתי שבא לי למות (בית הספר הגזים בתגובה שלו), אז היא שאלה אותי למה ודברים כאלו.
שואל השאלה:
על מה מדברים איתה? מה היא שואלת?
אני לחוצה מחר יש לי שיחה עם הפסיכולוגית של הבית ספר . אז סליחה אם זה פרטי
על מה מדברים איתה? מה היא שואלת?
אני לחוצה מחר יש לי שיחה עם הפסיכולוגית של הבית ספר . אז סליחה אם זה פרטי
אנונימית
הייתה לי שיחה אחת עם יועצת בית ספר לפני כמה שנים. כל מה שעשינו זה לדבר.
בעיקר מדברים יש לי פיסכלוגית כבר שנים אם את צריכה רוצה לפרוק להיעזר בי שלחי פרטי❤
באותו הנושא: