7 תשובות
הייתה לי פסיכולוגית, זה סתם מרגיש כמו בזבוז כסף כי זה לא עזר לי בכלום
יש כאלה שעוזרים ויש כאלה שלא..
לדעתי אם בנאדם צריך עזרה ומישהו לדבר איתו אז זה ממש טוב שיפנה לפסיכולוג או יועץ
לדעתי אם בנאדם צריך עזרה ומישהו לדבר איתו אז זה ממש טוב שיפנה לפסיכולוג או יועץ
אני חושבת שזה עוזר לאנשים מסויימים, זה לפרוק מהדבר הכי קטן לדבר הכי גדול, לדעתי תמיד מישהו לדבר איתו עוזר:)
יועצת זה חרא
פסיכולוגית עזרה לי מאוד!! ממליץ
פסיכולוגית עזרה לי מאוד!! ממליץ
זה סתם בולשיט
אנונימית
אם אין לך כוח הרצון
הטיפול לא שווה
זה מה שיש לי להגיד, בתכלס
הטיפול לא שווה
זה מה שיש לי להגיד, בתכלס
זה מאוד תלוי.
אם אתה נופל על פסיכולוג/יועץ טוב- זה מדהים.
הייתה לי יועצת באמת מדהימה שעזרה לי בהמון דברים, אבל אחרים לא ממש אהבו לדבר איתה.
זה קשר עם בן אדם, זה להפתח מרצון וחיבור ולא כי מכריחים.
אם אתה נופל על פסיכולוג/יועץ טוב- זה מדהים.
הייתה לי יועצת באמת מדהימה שעזרה לי בהמון דברים, אבל אחרים לא ממש אהבו לדבר איתה.
זה קשר עם בן אדם, זה להפתח מרצון וחיבור ולא כי מכריחים.
באותו הנושא: