8 תשובות
הן לא
תעשי מה שטוב לך, לא כולן חייבות להתאפר ולעשות לק ג'ל
לא צודקות גם אני לא מתאפרת.
אמא שלי לא מתאפרת אז מזה אומר שהיא לא התבגרה?
לא.
מלא חברות שלי בנות 16 ולא שמות איפור, מצד שני יש לי חברות בנות 13 שכן שמות איפור, זה תלוי בבן אדם
אני חושבת שמה שבאמת בוגר זה לא ללכת עם הזרם ולהתחיל עם איפור

תחשבי על זה, איפור הורס את עור הפנים בטירוף, עדיף לא להתחיל עם זה , לפחות לא באופן קבוע

חוץ מזה מה אכפת לך? זה ממש מטופש בכלל להגיד שמישהי שלא מתאפרת ולא שמה לק היא "לא התבגרה". תתעלמי מאמירות מפגרות כאלה
Ohm
שואל השאלה:
agam/ana100 יש גם נשים מבוגרות שלא מתאפרות בכלל? וואו
איפור ולק לא מראה על בגרות
כן אמא שלי לא מתאפרת בכלל רק לאירועים אבל לא בכללי.
גם אני ככה מה אני צריכה להתאפר?
את נראית טוב גם בלי איפור