5 תשובות
אני כבר בת 18 ועדיין משחקת בסימס. הכל טוב
יאפ.
אנונימי
כן זה איזה גיל שמתבגרים וכאילו זהו
זה בסדר אבא שלי בן 46 והוא עדיין משחק משחקי מחשב ומרגיש נער בן 16
אם אני אגיד שאני מזהה זה יהיה שקר כי מהרגע שאני הייתי בת 12 הרגשתי 18.
באותו הנושא: