2 תשובות
עצם ההבנה שאין שום דבר שתעשי שיגרום לזה שכולם יאהבו אותך. כל האנשים שאת מנסה להרשים כרגע יהיו ככ קטנים ולא חשובים לך עוד כמה שנים אני הבנתי את זה רק לאחרונה זה חלק מלהתבגר
תאהבי את עצמך קודם
באותו הנושא: