6 תשובות
תקשיבי פשוט תוכלי כמו שצריך ותשלבי ספורט גם כושר וגם ריצה פעמיים בשבועה עד שלוש בערך 40 דקות עד שעה וחצי וזה יספיק זה יבנה שריר וככה הגוף יהראו יותר מעוצב ורזה אבל במשקל תקין
שואל השאלה:
"פשוט תאכלי כמו שצריך"
זה הקטע שזה פשוט לא פשוט.
אנונימית
אם זה ממש מפריע לך, תפני לתזונאית. אל תסמכי על אנשים בסטיפס, הם לא באמת יוכלו לעזור לך.
אני בדיוק באותו מצב כמוך, וניסיתי להדחיק את העובדה שאני רזה מדי, למרות שידעתי את זה וזה הפריע לי, ועוד כמה ימים אני הולכת לתזונאית ואני סוףסוף מרגישה שעומד להיות שינוי.
בהצלחה ❤
^לתשובה הראשונה
אני שונאת אנשים שאומרים "פשוט תאכלי".
זה לא פשוט.
תתחילי בלסדר שעות שינה ואז תעשי תפריט ותעשי ספורט
דבר ראשון תנסי לסדר את שעות השינה שלך. לגבי תזונאית תחשבי טוב אם את באמת רוצה כי מה שקרה לי זה שהייתי באותו מצב וכשבאתי אליה היא אמרה שאני בתת משקל חמור אז היא עשתה לי תפריט לעלייה במשקל וזה מירר לי תחיים