התחברות
הרשמה
יש פה מישהו שראה את האנימה בליץ? (Bleach)
18 בדצמבר 2020, 21:42
אנימה
בליץ'
תשובה אחת
כן סיימתי לפני שלושה ימים
A
Am.
באותו הנושא:
מישהו שראה את האנימה diabolik lovers מישהו הבין את הסוף של העונה השנייה?
מישהו ראה את האנימה "toradora" ?
איך האנימה בליץ לדעתכם?
שווה לי לראות את האנימה בליץ'?
מישהו שראה את האנימה death parade?
אוקיי דחוף מי שראה בליץ' *לא לעשות ספויילרים אני בפרק 210
מישהו ראה את האנימה 'ארץ לעולם לא המובטחת'?
מישהו שראה את האנימה חופשי ?
מישהו כאן ראה את האנימה אנוהאנה? שווה צפייה?
מישהו שראה את האנימה סאיקי ק.?
מישהו ראה את האנימה "ילדי הזאב"?