13 תשובות
אחד האנימות שאהבתי!
אנימה מצוינת
שואל השאלה:
@naknikkk ^ גם אני ממש אוהבת אותה
@naknikkk ^ גם אני ממש אוהבת אותה
אנונימית
אני רואה אותה עכשיו, ממש אוהב אותה
לא הסגנון שאני רגיל אליו אבל יש בזה משהו מיוחד
לא הסגנון שאני רגיל אליו אבל יש בזה משהו מיוחד
נחמדה מינוס
הרבה אהבו אותה ואני מבין אותם
אבל לדעתי היא די איטית ומשעממת
הרבה אהבו אותה ואני מבין אותם
אבל לדעתי היא די איטית ומשעממת
נחמדה! ממש אהבתי!
דרך אגב לכל מי שסיים, יש סצנה אחרי הכתוביות אם שמתם לב ;)
אעאאעאעעא זה גרם לי לשפפ בנמרצות
דרך אגב לכל מי שסיים, יש סצנה אחרי הכתוביות אם שמתם לב ;)
אעאאעאעעא זה גרם לי לשפפ בנמרצות
אנונימי
מה זה "לשפפ בנמרצות"?
לשפפ בא מהמילה שיפ.
שיפ, פירושו ריילישן שיפ - מערכת יחסים
שיפ - ספינה, כמו ספינת האהבה.
כאילו לרצות שזוג\ יותר יהיו ביחד.
שיפ ניים, זה השם של השיפ, לדוגמא, בגיבורי האולימפוס יש כאלה שמשפפים את ג'ייסון עם לבנה, יש השיפ ניים הוא ברייקסון.
לשפפ זה ל' הפועל של שיפ.
שיפ, פירושו ריילישן שיפ - מערכת יחסים
שיפ - ספינה, כמו ספינת האהבה.
כאילו לרצות שזוג\ יותר יהיו ביחד.
שיפ ניים, זה השם של השיפ, לדוגמא, בגיבורי האולימפוס יש כאלה שמשפפים את ג'ייסון עם לבנה, יש השיפ ניים הוא ברייקסון.
לשפפ זה ל' הפועל של שיפ.
רואים שיש לך עתיד בשיעורי לשון
אכן ;)
שואל השאלה למה את נותנת פרח רק למי שאומר שזאת אנימה מדהימה. מה הקטע לשאול אם יש לך רק דעה מסוימת
אנימה מדהימה ומבאס שאין עוד עונה ה ה ה ה ה
שואל השאלה:
שואלת* חח
אני נותנת כי ממש אהבתי את האנימה אז אני מזדהה עם עוד אנשים שראו ואהבו לכן אני נותנת פרח כי אני תומכת מדעתם (":
שואלת* חח
אני נותנת כי ממש אהבתי את האנימה אז אני מזדהה עם עוד אנשים שראו ואהבו לכן אני נותנת פרח כי אני תומכת מדעתם (":
אנונימית